oas
oas
"gecenin ilerleyen saatlerinde sohbet paneli aktif olabilir. takipte kalın!" duyurusunu okuduktan sonra midem bana sindirimini tamamladığının, sıradakini beklediğinin sinyallerini vermeye başladı. tetikleyicim oldu bu duyuru yazısı. artık sohbet benim midemde nasıl etkiler bırakmış ise.. :d tabi ben de akşam yemeğini erken bir vakitte yemiş olmamdan mütevellit, ilerleyen saatlerde bir tabak spagetti yapma düşüncesindeydim. ama hala saatine karar veremedim. şimdi sohbet ile beraber olmaz yapım aşaması, e sohbetten çook önce de olmaz. yani bu saatlerde de yapamam. erken daha. ben de şöyle 00.49 gibi falan temel atma işlemlerine başlamaya karar verdim şu an. :d aklıma bir de şey geldi.. nasıl desem.. hani benim uzuun nickli halimde bulunan yüzlerce mesaj var. geçmişte kalanlar. bakın bundan bir önceki cümlenin altını çiziyorum. onları bir yere yedeklemeyi düşünüyordum. zamanında başlamıştım da fakat format ile uçup gittiler. neyse işte yine düşünmeye başladım yedeklemeyi fakat bende bir adım yoktu. neden mi? öncelikle ben üşengeç bir insanım. daha sonrasında ise, altını çizdiğim cümleye geleceğim. çünkü adı üstünde onlar geçmişte kalan tarihlere aitler. bazıları şu an hiç mi hiç hatırlamadığım, bazısı hatırlamak istemediğim anlar. tabi aralarında ilelebet beynime kazınmış olanlar da var. fakat ben orada kalmalarını istiyorum. somut olarak her an ulaşabileceğim bir yerde dursunlar istemiyorum. ben geçmişimde yaşadıklarımı aynı şekilde yanımda götürmektense, o yaşanılanlar sayesinde edindiğim tecrübeleri ceplerime koyup yoluma devam etmek istiyorum ki öyle de yapıyorum. onları yanımda götürmek bana bir fayda sağlamayacak. bana sağlamadığı gibi çevreme de sağlamayacak. gereksiz çoğu. bakın gerekliler zaten beynimde. zaten benimle her daim. ben gereksiz olanlardan bahsediyorum. yanınızda olmasına gerek olmayanlardan. gerek olmadığı için de hafızanızdan silinip gidiyorlar. bir yerlere saklanıyorlar hafızanızın labirentinde. siz çıkmalarını istemediğiniz müddetçe de çıkış yolunu bulamıyorlar. öyle de kalsınlar, bırakın. "ben yazdım kadere hüznü, perişanı. sonu gelmez, yine de bitemez ümitler.." diyor efendim bir şarkıda. bu kısmını alsam, özetin bu sözler olduğunu söylesem? :) çok konuştum yine. aslında az biraz başka şeylere olan hıncımı çıkarıyorum sanırsam bu gece. :d yalnız ben dün gece ne hissedip de uyumak istediğimi unuttum ya la :/ üstüne o hissi neden yaşadığımı da unuttum. :d neyse. ben bir adamı çok seviyorum. biraz ""@degisikbiradam " aslında kendileri. yani bana göre gayet normal bir insan aslında. :d ondan unuttuğumu düşünüyorum. yani sevgimden. siz düşünün ki bir adam çıkıp geliyor, ne olursa olsun kopamıyorsunuz. her şeyi bir şekilde anlatırım herkese de onu ve ona olan hislerimi anlatamam.. yine başka bir konudan çıktım. :d

Cevaplar

hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
oas bana yardım etmelisin bir posta yaptığım yorumların silinmesi gerek önemli bi konu senin admin tanıdığın vardır torpil yaptır bana asdfadsda
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
ya anonim bay ın biri bir post açmıştı bir arkadaşımla ilgili sonra yorum yaptım falan ama karıştı ortalık yorumlarımı hatta postu komple kaldırsak iyi olucak çünkü arkadaşım bana çok kızdı isminin baş harfini söylediğim için :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
teşekkür ederim @admin acaba o posttaki tüm yorumlarımı silme ya da postu kaldırma ihtimalimiz var mı ya yuva yıkmak istemiyorum sadfdsaf
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
yaa olsun silmiş zaten admin de yine arkadaşım rahatsız oldu hani konuyu düzeltsek iyi olurdu :d o yüzden dedim tamamen silebilir miyiz diye :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
@chiko ayıp ettin başkan 1dk lık işti :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
neyse oas ben elimden geleni yaptım ne yapayım :d keşke hiç haber etmeyeydim arkadaşa böyle böyle senin sevgiline yürüyolar diye :d