tiventisix
tiventisix
1 yıl
havacılık ve uzay bilimleri fakültesini kazanan bir insandan ne istiyolarda gidip okulu dağın başına inşa ediyolar ? mesela samsunda bu fakülte planına acayip tav olmuş durumdayım hadi ben kendimi de geçtim yahu kardeşim adam 4 yıl boyunca çalışmış didinmiş hukuk kazanmış adamın okuyacağı okulu çarşambaya yapmışsınız revamıdır bu? ohh kurupelitte keyf-i gıcır bir tıpcıdan veyahut mühendisden benim farkım nede beni attınız engize ? ( havacılar bir adım öne lütfen )

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
kardeeeesss sıkıntı yapma ya alışıyorsun valla bak test ettim onaylıyorum çarşambii hukuk 😂😂
reallywoman
reallywoman
1 yıl
değil, yeminle değil. allah hepimize sabır versin 😂
anonim
anonim
1 yıl
ön yargılı davranmak istemiyorum ama yazık bize ya hukuk neden merkez kampüste olmaz kii
anonim
anonim
1 yıl
saçma okulumun sacma şeyleri
artemis
artemis
1 yıl
sanki biz reklamlardaki gibi çimlere yatıyoz yuvarlanıyoz mutluluktan goyun gibi.bi yaşam merkezi var oraya da yemek yemeye gidiyorum .s.s
Maviş 🐣
Maviş 🐣
1 yıl
hastane nerdeyse tıp ın orda olması gerekir tıpçının farkı o 😅
atom
atom
1 yıl
@mavis çarşamba da hastane yokmu veya herhangi bi yerde
tiventisix
tiventisix
1 yıl
aslında bu fakültelerin dağınık yerleşme sebebi sadece merkeze yatırım yapmamak. yani hukuğu çarşambaya yapalım, havacılığı ondokuz mayısa yapalım da birazda oralar kalkınsın. amaç o yani. şöyle bi 2050 de falan gelseydim dünyada evet kabul edilebilirdi ama gel gör ki yıl 2016 ve okul samsuna nerden baksan 123456 kilometre :))
Maviş 🐣
Maviş 🐣
1 yıl
fakülte hastanesi büyüklüğünde hastane başka yerde olursa tıpta orda olur. hastaneyi oraya yapmışlar sonuçta. ki omü nün ilk fakültesi tıp zaten ilk hastane temellerini atıp omüyü kurmuşlar. @atom
anonim
anonim
1 yıl
sacmalamayin artık lütfen ya neden çarşamba ymis arastirip yazsaydiniz kimse size zorla gelin demedi carsamba da bircok ilceye gore gayet gelişmiş bir yer eglenmeyi bilirsen heryerde eglenirsin kucumseyip durmayin artık sanki hepiniz rezidanslarda büyüdunüz
zorakimuhendis
merkezde uçak pisti koyacak yer bulamadıklarından olabilir.pilotaj eğitimi de verilen bir okulun şehrin göbeğinde olması beklenemezdi zaten.merkeze yatırım yapmamak için değildir o😊
ama hukukçulara diyecek bir şey yok çarşamba esnafına kurban gittiler😅