alaycibey
alaycibey
1 yıl
öncelikle sohbette biz yenileri takmayan herkesi kınıyorum .. siz gideceksiniz biz burada kalıcaz , bize iyi davranın !
İzmir e otobüs bileti aldım ,dedemlere gidicem odtü kazanmamı isteyen halamı ondokuz mayıs ın da çok iyi bir üniversite olduğunu açıklamam lazım , cahil cahil konuşup beni dellendiriyor :( zaten "fındık" da bitmedi ateşten kurtulmak için hırçın dalgalara atlıcaz bakalım ..
şu anda zorla pazara getirilmiş durumdayım
pazarlardan oldum olası nefret ederim , insanlar neden zevkle şehvetle dolaşır onu da anlamam
hadi selametle :d

Yorumlar

unni
unni
1 yıl
bugunki sohbet biraz karışıktı ya oyuzden... yoksa takmamazlık yoktu bence...
dislananmuhendis
kim sizi takmadi öyle bişey olmaz gir muhabbete sen 😄
alaycibey
alaycibey
1 yıl
geçen girdim ve girdiğim gibi çıktım :d @unni @dislananmuhendis
dislananmuhendis
girdiğini bile fark etmedim
alaycibey
alaycibey
1 yıl
2 dk takın kalırız :d @oas
dislananmuhendis
sen gir biz takcaz ama ben geldim falan yaz 😂
lontano
lontano
1 yıl
sohbete nasıl giriliyo başlama saati mi var ?
lontano
lontano
1 yıl
@oas tesekkurlerimi sunuyorum :d