anonim
anonim
1 yıl
yahu 21 yaşındayım ne bir dostum ne bir arkadaşım var hep yalnızım hep. memleket e geldim 21 senedir yaşadığım yere çıkıp gezip eğlenmek istiyorum arkadaşım yok. 1 tane bile yok çok yalnızım deliricem artık ağlıyorum hep. nası olucak nası kendime arkadaş dost bulucam ben ya. hayır girişken biriyim ama bu konularda çok cekingenim arkadaşım olucak kimseyi bulamiyorum nası olcak bu işler yardım edin bana

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
adminden rica etsek bizi tanismamiz icin bir sey yapsa. ben seninle tanismak istiyorum. acidigim icin falan degil yanlis anlama. benim de cok arkadasim yok zaten iyi olur :)
karakutuu
karakutuu
1 yıl
girişken biriyim ama ama bu konuda cekingenim nasıl bir kelimedir yahu
marilynmonroe
marilynmonroe
1 yıl
aynı durumdayız senlede. bende aynı dertten sikayetciyim
cezvedecay
cezvedecay
1 yıl
çocukken " çok arkadaş iyi olmaz ", " arkadaşı olan okumaz" denirdi, tecrübem de bana arkadaşın çoğunun iyi olmayacağını, bir dost bulunabilirse tüm dünyaya bedel olacağını öğretti.
daha okul bitmemiş, iş hayatın var önünde yalnızlık bazen iyidir, sana uyacak kişi çıkınca da hayat sizi beraber yürütür.
anonim
anonim
1 yıl
yalnız değilsin merak etme çevrendeki insanlara bi bak hepsinin ilişkileri arkadaşlıkları sahte hepsi menfaat üzerine kurulmuş arkadaşlıklar. sen canını sıkma ya allah iyi insanlar çıkarır insaallah karşına . :)
anonim
anonim
1 yıl
burada acınıcak birsey yok ki zaten ama kafa dengisin galiba tanisabilsek keskee
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
nerelisin
anonim
anonim
1 yıl
bende tanışmak isterim🙌 benimle aynı derde sahip ne çok insan varmış yahu bir tek benim saniyordum🙀
xghost
xghost
1 yıl
emin ol yalnız değilsin güvensizlik ve çıkar ilişkisi üzerine kurulu o dışardan görünen arkadaşlıklar , içlerinden birine zarar gelse kimse dönüp arkasına bakmaz , umarım hepimiz karakteri güzel insanlarla karşılaşırız ⭐️
anonim
anonim
1 yıl
bu kadar yalnız insan varken neden bu kadar insan yalnız
charlotte
charlotte
1 yıl
seni çok iyi anlıyorum o girişken olup bu konuda çekingen olma meselesini de :) ben de tanışmak isterim