27
27
1 yıl
arkadaslar biriyle konuşmaya başlayıp bikaç gün çok iyi gidip birden hiç mesaj atmayanlar var hani ya karşıma öyle insanlardan çıkıyo benim de malesef. konuşuyoruz çok iyi gidiyor bikaç gün sonra bi soğuk davraniyo bi soğuk, sonra mesaj atmaz oluyo cevap vermez oluyor anlamıyorum sebebini halbuki sıkıcı biri de değilim . nedeni nedir sizce ya bi akıl verin de ben de ona göre davraniyım yoruldum artık .konustugum herkese fazlasıyla değer veren biriyim bu arada soğuk davranmiyorum da.. her şeyi boşveriyim diyorum bu sefer de hayatımın aşkını da kaçırırım diye korkuyorum . kızlara da güvenim kalmadı bunlar yüzünden . allah hepimizi iyilerle karşılaştırır inşaallah 😳 (her türlü yardıma açıgım sevgili omü dedikodu ailem)

Yorumlar

27
27
1 yıl
@hayallerdeolmasa eyvallah ya çok sağol . bu arada nick'in çok güzel 😉😊😊