anonim0510
anonim0510
ulan ne hayallerle geldik şuraya ankaradan, üniversite dedik ortam dedik yurdun lise yurdundan farkı yok onu geçtim daha bi kızla konuştuğum yok ne iş burdada mı yalnız kalıcaz .? kızlar size diyorum biraz fırsat sağlayın

Cevaplar

arendtinsigarasi
arendtinsigarasi
@jameshunt bu nasıl bi yokluk ya? dün bir bugün iki, ne yaşıyon sen acaba ya??
andranova
andranova
agızla konuşuluyo bi ağzın varsa hayallerini hayata geçirebilirsin kanka😂
rocknroll
rocknroll
ilk gün olur öyle şeyler
chen
chen
yeni nesil çok hızlı valla ya olm bi dur geleli daha kaç gün oldu :d
afrolkan
afrolkan
mağaradan mı geldin