manu
manu
1 yıl
sevdiğim kız okulu basladı diye derslerine yogunlasmak için konusmayı bitirelim uzaktan olmaz dedi ama oda beni seviyo sadece derslerine ağırlık vermrk icin bunu demiş şimdi ben de dedim ona ben seni seviyorum beklicem seni oda tamam. beklermisin dedi beklerim dedim cünkü sevdim onuya yanlış bişey yapmadım umarım .

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
sevmiyo. sevse ayrilmak kelimesini bile geçiremezdi. wake up sweetheart 😢
sakli
sakli
1 yıl
üzgünüm ama bence bu bir bahane😐
mavideniz
mavideniz
1 yıl
dersleri onun için önemli olabilir ama gerçekten seven biri parçalara bölünür kendini heba eder ama konuşmayı bitirelim diyemez diye düşünüyorum..
kirmizituborg
kirmizituborg
1 yıl
kardeş yanlış anlamada sen bekleyeceksin bir bakacaksın ki o beklememiş biriyle ilişkiye başlamış bile.
dislananmuhendis
insallah sadece derslerine yogunlasir
anonim
anonim
1 yıl
ahahahhaja 😂😂😂 ayrılık loading....
slowlydead
slowlydead
1 yıl
kardeşim biz sadece 2 aylık ara verdik. altını çiziyorum ara verdik. önceden farklı şehirlerdeydik şimdş ikimiz de samsundayız ama o gözlerimin içine bakarak başkasının elini tutuyo. ara vermek pişmanlıktır...
manu
manu
1 yıl
ben sevdiğine inanıyorum amaya bana bakıslarını gördüm güzel gözlerini gördüm ya seviyorsa @anonim_ bayan
beskisigeldik
beskisigeldik
1 yıl
kardeşim saf mısın numara mı yapıyon aldatılcan
anonim
anonim
1 yıl
sevse bu kadar çabuk vazgecmez
artemis
artemis
1 yıl
sevmeyi beceremiyo demek ki.ulan ne alaka lan???? saçmalık.sevse bunu soylemezdi
Saçın Bozulmuyor Mu?
ara verelim degil de konusmayi bitirelim demis direkt.. bak kardeşim tecrübeler konusuyo bos konusmuyoruz yapma sevme, layik değil şuan.. kusura bakmasin kimse derslerine yogunlasamaz yok öyle bi dünya bi de simdiden asilcakmis derslere oyle mi.. olum çocuk yalani bunlar, ergen bahaneleri.. büyük ihtimalle yas farkimiz var abin olarak söylüyorum yazik etme be kardeşim.. gelipte burda üzücü postunu okumayalim bigun.. sen yazilanlari dinle güzel güzel yol ver gitsin..
pudurgin
pudurgin
1 yıl
seven insan ilişkiye ara verelim lafını kullanmaz, beklemeye alınmışsın 😓
azureus
azureus
1 yıl
aramayalım dedi çünkü radyasyondan etkilenmemi istemiyor çünkü beni seviyor :) direk aklıma bu geldi :)
chucky
chucky
1 yıl
ben ygsye hazırlanırken sevgilimle konuşuyordum her gün telefondan saatlerce hem de. dersimi de çalışıyordum sevdiğim adama da vakit ayırıyordum ve biz de uzaktaydık. seven insan bir yolunu bulup yapar bana bahane gibi geldi ama tabi senin kararın