ricarlonotte
ricarlonotte
aslında cok eski bir üyeyim ancak bir sebeble artık yazmakdan vazgecmistim. uzun bi aradan sonra buraya yazmak biriken şeylerde düsünüldügünde güzel :) yavastan dökmeye baslarız artık :)

Cevaplar

ricarlonotte
ricarlonotte
daha önce şehirden ayrılmak istiyordun bunu başarabiliceğini ama gidemeyecegini söylemiştim. sonra buradan uzaklaşıcam girmeyi istemiyorum artık dediğinde yine gidemeyeceğini söylemiştim. o zaman artislik yapmamıştım hislerime güvenen bir insanım. şuanda oldugu gibi. bu sefer sanırım kararlısın burayıda kafada bitirmişsin. buranın anlamı yok benim için. kendime dair paylaşımlar yapabiliceğim bir yer değil. dökecegim çok şey var rahatlatacak belki beni ama istemiyorum . doluluk anlamında tavansındır ama bir kelime den öteye gidemezsin nutkun tutulur öyle oluyor artık bende. gitmeni istemem ama artık gitme etme de diyemem. sen girmeyi bırakırsan bende girmeyi bırakıcam muhtemelen. spora devam belkide hiç olmadıgı kadar güçlü devam okuldada ders bırakmadan kendimi bu şehir ve tüm bıraktıgı izlerden kurtarmak istiyorum. bu şehir üzerindeki karanlıgı çok şeye baglayabilirim ama uzun sıkıcı yazılarıma döner yine. siyaset siyaset siyaset !! hayatın ta kendisi ! naber demene bile yansır. herneyse. izmir atatürk diyarı özlediğim tek şey belkide bu. kendini soyutlamak cogu zaman kötü derler ama insan kendini toparlıyor burada bunun için oldukça fazla zamanım oldu. yalnızlıkdan haz etmezdim endişe duyardım ama yalnızken daha güçlü hissettim. bu şehrin kattıgı tek şey belkide bu. sayısız analiz yapabilirim bura ve insanlar la ilgili pek tabiki öz eleştiride... ama üniversite mi okuduk eziyet mi çektik bilmiyorum derin bir pişmanlık içerisindeyim. hayal ettiğim keşke bitmese keşke hayat hep böyle olsa diye hayallerini kurdugum 4 yılın belkide en boş 4 yıl olmasından kaynaklı bu. çeşit çeşit insan, hepsinden ayrı ayrı şeyler kapacagıma , kendimi daha da geliştiricegime inanırken ya benim bulundugum çevre den di bilmiyorum ama bende olanı da aldılar ne keyif kaldı ne huzur. neyse bunca olumsuzluga ragmen bir snorlaxım oldu. tuhaf tuhaf kelime grupları kuran neşe dolu cıvıl cıvıl narin bir pokemon. en azından onunla iken bir tık daha iyiydim derken oda gidiyor :d git sen de git bekleme @snorlax 19 32