anonim
anonim
1 yıl
egitimde elindeki siyah zipposuyla sigarasini yakmaya calisip saga sola bakti utandi sanirim yanmayinca of bilmiyom sonra cakmak buldu ve yakti ruzgardan saclari dagalmis kuyruk yapmis dalgali tatli ama soguksun bi ara baktin mi bana yoksa hayalperestmiyim? o hirkani bi gun versene giyiyim. hatta bi gel tanisalim yanindaki ayiboganlarla gezcegine. unutmam bugun ki bakislarini ates yakamayinca saat 1.47 de .bul beni .. pdr okuyom bak ayni binadayiz yahu sacimda yesil var diye mi bakmiyon acaba hoslanmiyosan boyatirimki..

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
sevgilime sulanma gevsek hyfeaghh
anonim
anonim
1 yıl
bu kizi bulana 50 linc edene 100 lira veririm xhshxhwyz
anonim
anonim
1 yıl
zipposu da benim hediyem
ricarlonotte
ricarlonotte
1 yıl
baya kendini ifşa ettin :))
anonim
anonim
1 yıl
bugun 11de kapinin egitim a blogun onunde sigara icin kivircik sen misin sjsjsjdh
squiptar
squiptar
1 yıl
ayiboganlar deyişine koptum bence çok samimi. anonim bayandan ayrılıp seninle çıkmalı anonim bayan djskdkdkd