snorlax
snorlax
bugün köpeği kaçan arkadaşlar inşallah yakalayabilmişsinizdir valla ben bile çok üzüldüm kız öyle 'koooşş' deyince yanındakine. beni etkileyen şeyler olduğu zaman çabucak üzülebiliyorum. film izlerken de öyle ağlak biriyim sanırım :d bunun genetik olduğunu düşünmüyor değilim zira annem de böyle. onun dışında sebepsizce anılarımın meydana çıktığı da olur. bazen bir yanılsama da olsa oluyor. endülüs' ün civarında üç arkadaş gördüm bugün. esasen lacivertli olanı birine benzettiğim için odaklandım sanırım. nedense çok tanıdık geldi düşündüğüm kişi sandım ama mümkün de değil hani biliyorum içten içe de 😂 teee nerede bahsettiğim kişi. lakin özlem duygusu ve öyle olmasını istediğim için belki de uzaklardaki arkadaşlarımdan birini görebilme ihtimalim heyecan yarattı. şakalaştılar filan yanımdan geçerken aklıma 'kıvırcığım' ile 'yaşlı' geldi😂 canlarım benim ya ben de onlarla öyle uğraşırdım. tekrar yan yana olabiliriz o şekilde inşallah. velhasıl bana 1 dakika içerisinde milyon duyguyu yaşattınız anılarımla :d güzel bir gündü vee artık iyileşiyorum sanırım. yeter zaten ne bu kaç gündür. hava güzeldi bugün vee bunu söylemek istiyorum hayat güzel gerçekten, bugün güzeldi bana yani :d kendinize çok dikkat edin. zencefil tüketin önemli çünkü o 😄 iyi geceler dedikodu meclisi. esen kalın, sağlıklı kalın👧

Cevaplar

snorlax
snorlax
snornotte mi, güzel olmuş😂 cornetto gibi olmuş 😂 İsmimin hakkını vererek bunu yiyecek ile bağdaştırdım 😏 evet ya hava çok güzel hele ki bugün amma velakin sınavlar var... sen haber edeydin ben bakınırdım nerden bileyim sen de yani :d sorun yok demek ki evet :)