anonim
anonim
1 yıl
İşletme bölümüne büyük umutlar ile geldim fakat sınıfın yarısından çoğu erkek kizlarin yuzde 70i kezban çıktı. yüzde 30luk kısımda kendi aleminde takılıyor :(  güzel kızlarımız hemen gaza gelmeyin aşık felan olmadık ego yapmayın hemen. üni yeri kısmet yeridir dedik nerdesiniz canımslar altımız da araba yok diyemi bunlar... not: burdan türbanlıya sesleniyorum her şey güzeldi taki acımasız gerçeği öğrenene kadar... ama seni hep güzel anılar ile hatirlicam.. bu arada 1. sınıfım ve üst sınıflar söylemeden kendim itiraf edim evet muhasebeden kaldık.

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
acımasız gercek derken ?
anonim
anonim
1 yıl
yoksa o senmisin ... bahsettigim ...
anonim
anonim
1 yıl
şüpheleniyorum ama emin olamadım
anonim
anonim
1 yıl
sınıftaki türbanlı sayısı belli güzel olan türbanlı belli yani sen olabilirsin 3lu takılan gruptakiysen
afrolkan
afrolkan
1 yıl
olm bi sakin lan kizlarin istatistigini cikarmisin, kizlarin %70i kezban diyon da sen de kekosun be
anonim
anonim
1 yıl
@afrolkan kim oldugunu bilsem kekoyu gosterirdim ama :)
allah göz vermiş kimin ne oldugunu anlayabiliyosun
gonzales
gonzales
1 yıl
ulan türbanlı çocuğun hayallerini yıktın bee
anonim
anonim
1 yıl
herkes üçlü takılıyo bu nasıl bi tarif 😂😂
anonim
anonim
1 yıl
kıvırcık ve deri ceketlinin yanindaki simdi oldumu 😂
anonim
anonim
1 yıl
yanlıs alarm 😏
anonim
anonim
1 yıl
hadi ya sen hangisisin acaba djjdjd
anonim
anonim
1 yıl
acımasız gercek dedin ya o neydi ?
anonim
anonim
1 yıl
bosver bana kalsin zaten bahsettiğim degilmissin dhdhhd
anonim
anonim
1 yıl
tamam da sonucta sınıf arkadaşıyız belki yardımcı olurum
anonim
anonim
1 yıl
daha seni tanimiyorum ki nasil yardimci olacaksin :))
anonim
anonim
1 yıl
sen bi acımasız gercegi soyle ordan yola çıkarak buluruz biseyler
anonim
anonim
1 yıl
o senmisin yoksa :)
acımasız gerçeği soylersem kimlik ifşa olur soyleyemem djdhhd
anonim
anonim
1 yıl
İfşa etmeden söylemeye calıs allah allah kimse kimseyi tanımıyo ne acı gercegi çözemedim
anonim
anonim
1 yıl
sen o bahsettigimsin galiba bu ne merak dhdhdh