rocknroll
rocknroll
1 yıl
bu arada lucifer dizisini siddetle ve siddetle tavsiye ediyorum. abi mukemmel bir dizi herkes izlesin izlettirsin. gerci ben bir suru dizi izliyorum bazilari yarim kaldi hatta ama beni sonsdan sonra surukleyen tek dizi diyebilirim :d sons of anarchy gibi bi dizi daha olmiycak uzgunum.. bunu okuyan sons severler huzunlenebilir dikkat!!..

Yorumlar

motorcubey
motorcubey
1 yıl
how i met your mother der tek gecerim :)
hunharcagulenadaminoglu
oha bana biseyler oluyo huzunleniyomuyum ne :)
joeytribbiani
joeytribbiani
1 yıl
soa dedin beni bitirdin 😞
rocknroll
rocknroll
1 yıl
ya onda besinci sezonunda kaldim artik komedi tarzi pek sarmiyor cerezlik olarak goruyorum yani :d
rocknroll
rocknroll
1 yıl
ya ahaha gecenlerde tshirtunu giydim herkes vay be finali efsane koydu diye yorum yapiyordu
calimeroo 🤕
@motorcubey kesinlikleeee
whitechocolatemocha
herifin aksanı yeter be izlemeye