chen
chen
tamam anladık kahvaltıya gittiniz, eğlendiniz, çok güzeldi. İyi yani ilk defa mı kahvaltı yapıyonuz. bu nedir yaa bi bütmeler bi gözümüze sokmalar falan. hayır katiyen kıskanmadım...

Cevaplar

Saçın Bozulmuyor Mu?
Saçın Bozulmuyor Mu?
ahahaha valla gitmeseydim çok kıskanırdım 😂😂
SUPERSPORT
SUPERSPORT
her gün yaptıkları gibi yine @chen siz sıradan bir kahvaltı altı üstü dimi 😂😎 bende gitmedim zatii
nicksiz0
nicksiz0
oh ne güzel dedin öyle lafı ağzımdan aldin ağzına sağlık:) @chen
Sessizkadin 🕵️‍♀️
Sessizkadin 🕵️‍♀️
sana katılıyorum 😠😳
chen
chen
ahahahah @universitesiz evet aynen bi kere ben yoktum ne kadar farklı olabilir sen de iyi yapmışsın ben yokken eğlenemezdin :d @hayatguzeldiyeceksin ben hiç kıskanmadım .s.s
Saçın Bozulmuyor Mu?
Saçın Bozulmuyor Mu?
öyle diyosan ne diyelim @chen partiye gelirsin 😁
ricarlonotte
ricarlonotte
mekanın önünden geçtim girmek gelmedi içimden benimki de başka bi durum :)))
chen
chen
@hayatguzeldiyeceksin aynen daha önemli bi işim olmazsa gelicem :d
chen
chen
@ricarlonette rezervasyon yaptırman gerekliydi zaten :d