unni
unni
1 yıl
sabah tramvayla gelirken yanımda bir çocuk vardı. onun hemen yanında da 50-60yaş arasında teyze vardı. neyse teyzenin elinde iphone gördüm, çaktırmadan bi çekip kardeşime atayım dedim... tam ayarladım telefonu dokundum veeeee flaş patladı... hayır bu ana kadar sorun yok ama çektiğim bölge yanımdakinin bel altınıda kapsıyordu... haliyle oraya doğru flaş patladı. 🙄 tabi telefonu saklamalar falan bişeyler yaptım. neyse öğle arası oldu, bi baktim o çocuk arkamda yemek sırasında... umarım yanlış düşüncelere kapılmamıştır... 🤦

Yorumlar

wasp
wasp
1 yıl
İlk 100 rezilliğe girebilir 😂
unni
unni
1 yıl
İlk 10'a zorlarım gibi 😭 @matricariachamomilla
derayya
derayya
1 yıl
olabilitesi var :)
Saçın Bozulmuyor Mu?
teyzenin elindeki iphone u sen neden cekip kardesine atarsin ki 😂😂 bak böyle olur 😂
unni
unni
1 yıl
olmasın ya 🙄😩 @derayya
unni
unni
1 yıl
teyzede bile ayfon olunca bi kıskanma geldi napayım 🙄 @hayatguzeldiyeceksin
derayya
derayya
1 yıl
o cocuktan özür dilemelisin :)
darkpassage
darkpassage
1 yıl
hayırlı işler
unni
unni
1 yıl
🙄 "ay pardon aslında seninkini çekmiyordum" mu deyim 🙄 @derayya
unni
unni
1 yıl
@darkpassage lafa bak hele 🙄🤦
derayya
derayya
1 yıl
@unni yada gerek yok özüre bunu yapan erkek olsaydı demesi normaldi kızlar yanlış anlar çünkü. erkekler çok temiz saf düşünceliler onlar yanlış anlamaz :)
unni
unni
1 yıl
hııı çok safsınız aynen 🙄 @derayya
derayya
derayya
1 yıl
eveet :)
Saçın Bozulmuyor Mu?
benim icin iphone sadece gosteris telefonu, ahım şahım bi özelliği yok kesinlikle, sen telefonunla övünmelisin, yucelt telefonunu ben öyle yapiyorum 😂😂 @unni
unni
unni
1 yıl
ama çok güzel telefon 🙄 neyse flaş patlaması bütün hevesimi yok etti zaten 😂 @hayatguzeldiyeceksin
Saçın Bozulmuyor Mu?
bundan sonra flasi kontrol etmeyi unutmuyoruz 😂😂 @unni
unni
unni
1 yıl
bırak flaşı daha da tramvayda falan bişey çekmem 🤦 @hayatguzeldiyeceksin
Saçın Bozulmuyor Mu?
bence artik tramvay kullanma 😂😂
unni
unni
1 yıl
tramvay en rahatı ya napim 🙄 başka nasıl giderim ben sjksnsjsjsksks sadece tramvay ve r11 var bildiğim sjskskksskks @hayatguzeldiyeceksin
Saçın Bozulmuyor Mu?
fakülte minibüslerimiz var 😂😂
unni
unni
1 yıl
daha öğrenemedim onları 🙄 @hayatgüzeldiyeceksin