oas
oas
1 yıl
arkadaşlar merhabalar. malum ben bir omü hukuk öğrencisiyim. ama sizin de bildiğiniz gibi üvey evladı muamelesi görüyoruz. şu sıralar merkez taraflarına taşınma gibi bir durumumuz söz konusu. ki bu gerçekten gerekli bir şey. biz şu an bulunduğumuz çarşamba ilçesinde gerekli eğitimi alamıyoruz. yanlış anlamayın. İlçeye o kadar da lafımız yok. elbette ilçe halkından kanı bozuklar da mevcut ama amacımız ilçeyi karalamak değil. sevgili başkanı sırf ilçesi kalkınsın, bir şeyler olsun diye koskoca hukuk fakültesinin başını yakıyor. bizim yerimize başka fakülteler de gelebilir. İyi bir eğitim öğretim için sadece bina yapılması yetmiyor. biz de şikayetlerimizi dile getirmek için bir hashtag oluşturduk. bakınız: #OMÜhukukmerkeze . sizin de bize destek vermenizi gönülden rica ediyorum. beni bilirsiniz. ben genellikle bu tarz yazılar yazmam ki zaten siteden de uzaklamıştım. ama bu bizim geleceğimiz için önemli bir mevzu. biz öğrendiklerimizi yerine getiriyoruz. biz hakkımızı arıyoruz şu an. bir hukuk fakültesinin ya da bir öğrencinin eğitiminin siyasete karıştırılmaması tarafındayım ben. @admin 'e de teşekkür ediyorum ayrıca. o da yardımlarını esirgemiyor. :) o tagin içerisinde change.org adresinde başlattığımız imza kampanyasını da elbet görürsünüz. eğer görmezseniz, omü dedikodu'nun twitter hesabında var. desteklerinizi umarım esirgemezsiniz.. şimdiden hepinize teşekkür ediyorum :)

Yorumlar

chen
chen
1 yıl
neden sizin beğenmediğiniz yere başka fakültelerde gidebilir? evet takıldığım nokta bu
anonim
anonim
1 yıl
peki diger ilcelerdeki fakulteler ne olacak? ilcede oldugunu bilmiyor muydunuz
kirmizihuydurfalaan
İyi güzelde arkadaşım sen tercih yaparken bilmiyor muydun bu bölümün ilçede olduğunu? ona gore tercih yapmadın mı? 'bizim yerimize başka fakültelerde gelebilir eğitim binayla olmuyor' ne demek? ha sizin ki eğitim de başkasının ki düdük mü?
bölümünle ego yapma'koskoca hukuk fakültesi' ne demek ya? bir de diğer fakülteleri küçümsüyorsun
anonimbaz
anonimbaz
1 yıl
kardes bu potaya yanlis yerden girdin merkezde biz mutluyuz atiyorum simdi ben size destek verdim benim okudugum fakulte tasindi ne olacak bedduami okuyayim ama şuda vardirki hep demissimdir hukuk okuyanlara haksizlik bence diye
anonim
anonim
1 yıl
İlçe dediğin yerde meslek yüksek okulu olur, fakülte dediğin merkezde olur. İki yıllıkları dolduracaksın ilçeye sistem böyle çözülür. lisans programı her zaman önlisanstan önce gelir. sağlıkçıların iki yıllıkları gönderilmeli. geriye kalanlar için (lisans sağlık) hastanede derslik yapılmalı, o fakülte boşaltılmalı.
kirmizihuydurfalaan
bilmemekle ilgili bir şey yazılmamış ama sen bile bile geldiysen şimdi başka bölüm gitsin biz hukuğuz diyemezsin bile bile geldiysen bile bile iyi okumalar
murphy
murphy
1 yıl
öğretim görevlileri çarşambaya gelmedikleri için eğitimde sorunlar yaşıyoruz
chen
chen
1 yıl
valla ilçeye hangi fakülte daha uygun kaçar bilmiyorum. bana sorarsan hiç birini koymasınlar orda fakültenin ne işi var. ama sen diyorsun ki şimdi biz oraya gelelim sizden biride buraya gelsin. benim için bi sorun yok benim fakültem oraya taşınmaz ancak bu söylediğinde bencillikten başka bi şey değil. herkes tercih yaparken okuycağı yeri araştırarak tercih yapmalı diye düşünüyorum şayet öyle yapmadıysanızda bu benim değil sizin sorununuz. bencillikse konu herkes bencil olabilir
froditto
froditto
1 yıl
İlçede oldugunu bilerek gelmemiz bizim gerçekten bu bölümü istediğimiz anlamına geliyor bence. kimse zorla gelmedi evet ama bu demek olmuyor ki "kaderine boyun eğ". neden bu kadar rahatsız oldunuz ki? @kirmizihuydurfalaan @chen
muddeibiri
muddeibiri
1 yıl
@anonim_bayan asıl mesele fakültenin çarşamba'da olduğunu bilip bilmemek değil. asıl mesele; çarşamba'nın bir hukuk fakültesin gereklerini karşılayamayacağı bilindiği halde ve gerekli alt yapı oluşturulmadan hukuk fakültesinin neden hala çarşamba'da olduğudur. doğru düzgün kütüphane sistemi yok, ders kitapları samsun'da, kalacak yer sayısı öğrenci sayına oranla çok az, (insanların geneli) öğrenci olduğumuzdan dolayı elinden gelen zorluğu çıkarıyor ve daha neler neler. İşte bunlardan dolayı #OMÜhukukmerkeze . ve esasında üniversitelerin tüm fakültelerinin de merkezde olması gerektiği görüşündeyim. neticede hayatımızda sadece bir kez yaşıyoruz bu yaşları, bir kez üniversite okuyoruz. onu da gelişmemiş ve gelir kaynağı olarak görüldüğümüz ilçelerde geçirmemek gerek...
anonim
anonim
1 yıl
arkadas anlamak istemiyomusunuz iki yilliklar gelsin merkezde iki yillik mi olur biz 4 yil burda okuyacaz ben iletisimde okuyorum ve hukuk da iletisimde burda olacak fakulteler degil yanlis yerlere cekmeyon her üniversitenin neredeyse iki yillik bolumlerinin çoğu ilcelerde bulunuyo merkez kampüste cogu iki yilliklar var biz iletişim ve hukuk olarak bunu haketmiypruz sizle dusman olmaya gerek yok anlayisli okumaya calisin lütfen
kirmizihuydurfalaan
@muddeibiri elbette tüm fakültelerin merkezde olması mantıklı ama arkadaş kendi bölümüyle fakültesiyle öyle bir ego kasmiş ki -baska bölüm gitsin carsambaya- demiş?
kirmizihuydurfalaan
@froditto bak bir kez daha tekrar ediyorum senin için niye mi rahatsız oldum? -oraya başka bölüm geçsin biz merkeze geçelim- diyerek diğer bölümleri küçümsediğiniz için.
crazywoman
crazywoman
1 yıl
@oas böyle düşünmekte haklısın bence.birileri gelsin birileri gitsin demiycem ama sizin yaşadıklarınız da ortada yani.kimsenin mağdur olmasını istemem şahsen.üzerime düşeni yapıp imzamı attım bu kampanyayı da geniş kitlelere duyurmaya çalışıyorum.😊
anonim
anonim
1 yıl
geleceğin avukatlarıyla tartışmaya giriyosunuz çok ayıp 😀 kesinlikle haklılar hukuk fakültesinin çarşamba gibi bi yerde işi yok ;) hiç gelişmemiş beyin olarak m.ö yi yaşayan bi yer için hukuk fakültesi çok fazla .. ..
anonim
anonim
1 yıl
valla yorum yapan arkadaşlar içimden geçen herşeyi demişler.ki siz bugün kendi şeyinizi kurtarmak için başkasını kurban veriyorsunuz.sonra bu ülkede niye adalet yok.daha şimdiden başlamışsınız baksana.bu arada oraya iki yıllık dolduralım diye profesör maruzatımı hoş görün ama onlar da insan değil mi.adam merkezde diye orayı yazmışsa ona daha büyük haksızlık.
muddeibiri
muddeibiri
1 yıl
@kirmizihuydurfalaan , @chen ben bu gönderiden salt böyle bir anlam çıkarılmaması gerektiği görüşündeyim. @oas arkadaşımın söylediklerinin özü; çarşamba'yla herhangi bir maddi, manevi veya mantık çerçevesinde bağı bulunmayan bölümlerin çarşamba'da yer almaması gerek. onun dışında çarşamba'nın özellikleri bakımından faydada bulunabileceği bir fakültenin burada bulunmasının pek bir sakıncası da olmasa gerek. ama tabi öncelikle buraya öğrenci gelecekse gerekli her türlü alt yapının öğrenci gelmeden oluşması sağlanmalı. öğrenci salt müşteri olarak görülmemeli.
chen
chen
1 yıl
olayı anlamıyo değilim zaten anladım. bak @muddeibiri demiş güzel diyosun onun yazdığı yorumla destek verilir, ama senin yazdığın mesajla verilmez. üslup farkı diyelim destek istediğin kitleye böyle bi şey yazarsan çok güzel alırsın o desteği. selametle cınım :)
anonim
anonim
1 yıl
ulan kampüsteki her boşluğa bina mı dikilsin istiyorsunuz? ağaçlar kesilmesin hukukçular s**tirsin gitsin!
kirmizihuydurfalaan
@oas yazım hatası değil klavye hatası.
ben sana geldin yeri kabullenmek demedim bak tekrar diyorum bak demişsin ki ' başka bölümler geçsin çarşambaya' madem kötü arkadaşım madem istemiyorsun sana diyorum ki kendi istemediğin şeyi neden başkasına yakalamaya çalışıyorsun?
ben de sana bunu diyorum o zaman bizi de merkeze alsınlar de yalnızca.
kirmizihuydurfalaan
@oas ha birde beni biliyor musun demişsin. seni bilip bilmemem önemli mi bilmiyorum kim olursan da ol ayrıca ben fikirimi söylerim
muddeibiri
muddeibiri
1 yıl
evet @anonim_bay , dediğin o şeyi 5 yıl önce uygulamaya koymuşlar zaten. ayrıca ağaçlara da bi kastımız yok. beton sevdalısı da değiliz. sadece daha iyi bir eğitim almak istiyoruz. umarım sen de üslubunu düzeltmek için çabalarsın, böyle grup falan örgütlemeye de gerek yok hani bunun için. kolay gelsin.
camfincan
camfincan
1 yıl
hukuk fakültesinin ilçede olması bence de yanlış. sonuçta ülkenin en başarılı öğrencilerinin tercih ettiği bir bölüm. eğitimleri de buna layık olmalı. yine de başka fakültelerle yer değiştirmesi de haksızlık olur. direkt binası taşınmalı.
enguzelmevsimim
arkadaşlar kızın mesajını mı yanlış okuyorsunuz yoksa sadece anlamak istediğinizi mi anlıyorsunuz? ya da sadece yorumlarımı okuyorsunuz? kızın yazdığı belediye başkanına göre burada hukuk fakültesi varsa, bu ilçe canlanır. kız da bu mantıktan yola çıkarak "buraya hukuk fakültesi yerine başka bir fakülte gelebİlİr" demiş. "gelsin" diye bir şey yok. yani size belediye başkanının mantığını anlatmaya çalışmış. yoksa ben mi yanlış görüyorum? bir insana muhalefet olmak için gelmeyin. gerçekten anlayarak eleştiri yapsanız, daha iyi olmaz mıydı? biraz daha mantık çerçevesinde okuyarak kızın üzerine gidin lütfen. yorumlarında da derdini anlatmaya çalışmış ama neredeyse hiçbiriniz anlamaya çalışmamışsınız. genel olarak söylüyorum bu arada bu eleştiri ile ilgili olanları. @chen , @kirmizihuydurfalaan , @crazywoman , @yobaz , @camfincan ve @anonim_bay ve @anonimbayan 'lar. derdim sizinle tartışmaya girmek değil. bunu da belirteyim. İyi geceler. :)