anonim
anonim
1 yıl
sevdiğim adam gözlerine bakarken ölsem bile mutlu olacağım insan beni terk ettikten sonra döndüğü sevgilisine evlilik teklifi edip yüzük almış dün gece kızın elindeki yüzüğü gördüm bu kadar içime oturacağını bu kadar canımın yanacağını tahmin etmemiştim. her seferinde beni ne kadar sevdiğini söyleyen adam sensiz mutlu bir günüm bile geçmesin diyen insan artık başkasına gerçek anlamda bir söz vermişti. ne diyebilirim ki içimdeki her şeyi mahvetti kötü insanların bile mutsuz olmasını istemezken onun mutlu olmasını istemiyorum. yaptığım bencillikse evet bencilim. beni bu durumda bırakıp hic bi sey olmamıs gibi hayatına devam etmesini hazmedemiyorum. bu yalnız beni üzdüğü icin değil sevgiliyken her fırsatta sakın üzülme seni üzen karsısında beni bulur demesinden kaynaklanıyor. herkesten çok acıttı canımı. bu yüzden kimseye fırsat vermiyodu heralde. bu durumu atlatıcam biliyorum ama çok sancılı bi süreç olucak bununda farkındayım allahım bi an önce kalbimdeki yangını söndürsün çünkü ben baş edemiyorum artık.

Yorumlar

artemis
artemis
1 yıl
benim konuştuğum biri vardı buraya yazmıştım önceden.adam dedi ki yarın görüşemeyiz nişana gidicem neyse yarın oldu meğer kendi nişanından bahsediyormuş.şuan evli ve hira adında çok tatlı bi kızı var.o zaman üzücüydü elbette ama şuan çok komik ajdjskk.geçecek.zorlanacaksın ama sonra çok mutlu olucaksın
calimeroo 🤕
ay okudukça sinirlerim bozuldu 😒😒 bu da geçecek sen sıkma canını @artemis in de dediği gibi ilerde komik bile gelecek belki
badbenz
badbenz
1 yıl
yaşadığın durum gerçekten sıkıntılı bir durum kardeşim kendini sakın boşlukta hissetme eğer kendinden taviz verirsen ileride çok pişman olursun psikolojini iyi anladığım için yorum yapmak istedim üzme kendini her şey olacağına varır, içinin yangınını söndürmeyecek bu yorum biliyorum ama sakın kendine kötülük yapma hayatında mutlu olman dileğimle iyi akşamlar.