arendtinsigarasi
arendtinsigarasi
öldürmeyen allah öldürmüyo arkadaşlar 😢 çekilicek çilem varmış bu yaşta.. dün dişimi çektirdim biraz şişti tabi, artık nasıl bi dişse iki gündür çenem ağrıyo.. hadi o neyse derken mide ağrısından yerimde duramıyorum bu seferde.. tabi bünye kaldırmadı o ben güçlüyüm bana bişey olmaz pozlarım yerlerde bu aralar.. mide ağrısına ne iyi gelir bileniniz var mı 😢 lütfen ağrı kesici demeyin. ağrı kesici kusucam artık.. mide ilacı içtim o da kesmedi, midem delinmiş olamaz dimi 😢

Cevaplar

minyonerkek
minyonerkek
elinde gerçek bal varsa ballı süt veya bal şerbeti içebilirsin
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
son gönderine ismini yazdığının farkında mısın? 😂
arendtinsigarasi
arendtinsigarasi
@chiko şaka yapıyosun öyle mi yaptım 😅 valla ne diyim helal oldun bana 😅
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
yalnız ben de sildim editleyip tekrar onaylayacaktım unuttum, özür dilerim 😔
arendtinsigarasi
arendtinsigarasi
@chiko aman olsun bende tekrar yazmaya üşendim canın sağolsun 🤗