anonim
anonim
erkek arkadaşlara soruyorum özellikle sevgilinizle tartışma yaptınız ama kesin siz haklısınız yinede özrü dileyen siz mi oluyorsunuz yoksa bi salak benmiyim lann haklı olsamda kendimi hep özür dilerken buluyorum gerçekten tuhaf bişey....

Cevaplar

Angaralı
Angaralı
evet sen salaksın
anonim
anonim
sen baya baya salaksın kardeşim kusura bakma. seviyorsun diye maymun olacak halin yok. dizlerinin üstünde yaşayacağına ayakta öl. hatan yolsa niye özür diliyorsun manyak mısın? sonra iplenmiyorum diye burada ağlıyorsunuz!
adsoyadxd
adsoyadxd
bencede bi salak sensin
anonimbaz
anonimbaz
kardesim sonradan yapmaya basladiysa bu hareketleri bu kiz sevden bikmis demektir bi yoklugunla terbie et seviyorsa gelecektir ,sevmiyorsa gelmez zaten ama baskin karekterini ortaya koy yol ver 👊
anonim
anonim
lann hadi kendime ben salak diyorum da sizlerde neden salaksin diyorsunuz lafın gelişine söylemiştim ben onu..😁😁😁
flu
flu
ben salak demicem yeteri kadar denmiş zaten haklı olduğun bir konuda özür dileme uygun bir üslupla açıklamanı yap hem surekli özür dilersen bir zaman sonra gerçekten dilemen gerektiğinde ona o özür de yetmez fazla şımartma😁