utananmaymun
utananmaymun
örneğin eski sevgiliniz ya da eski konuştuğunuz biri doğum gününüzde mesaj attı gördüğünüz halde cevap vermemezlik yapar misiniz niye yaparsınız ki yani saçma değil mi en azından soğukta olsa teşekkür etmez miydiniz niye yazdı bu acaba diye merak edilmez mi ?

Cevaplar

enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
"teşekkür ederim :)" sanirim bunu yazdim sadece. yani benim hoşlandığım kişiydi ama ben bunu anlayinca uzak durmustum. bana sinirliydi. valla mesaj atmissa, bir teşekkür edilir. ben ederim. :)
anonimum
anonimum
çok manidar oldu bu buna benzer birşeyler olmuştu neyse sen bencede teşekkür et konuşmak istese belli eder zaten
ikilidelilik
ikilidelilik
bence de bi teşekkür edilir ne olursa olsun karsidaki cok kötü bi şey yapmadigi sürece ona ters davranmak gereksiz bi tepki olur ve insanlarin uzaklasmasina sebep olur
ceyranci
ceyranci
edilir tabikide o kadar degik ya
utananmaymun
utananmaymun
@ceyranci @ikilidelilik @ruhsuzum @enguzelmevsimim bir teşekkür bile etmedi işte dedim acaba normal olan mi bu ama eder ya insan baya üzdü beni bu olay yapacak bir şey yok tabi