artemis👑
artemis👑
delirttiniz beni. kafayi yedim. ben uzun zamand─▒r a─člam─▒yordum. her ┼čey ├╝st ├╝ste geldi. eski sevgilim eklemi┼č beni sosyal medyada. ne alaka. ben samsuna d├Ând├╝m bana ba─članma diye seni ekledim uyarmak istedim. ulan ben 1 senedir sana yazmam─▒┼č─▒m etmemi┼čim ad─▒n─▒ bile a─čz─▒ma almam─▒┼č─▒m ne hakla beni ekleyip b├Âyle bi uyar─▒ yap─▒yorsun senin akl─▒n─▒n her bir hucresine s─▒├žay─▒m ben .bi de bana laf yap─▒yor d├Ân de bi kendine bak beynine soxum senin ben. allah─▒n gerizekal─▒s─▒. beni delirttiniz. katil olucam. bi de hakk─▒mda ├žok pis ┼čeyler duymu┼č. onlar─▒ anlat─▒yor. allah belan─▒z─▒ versin ya. allah belan─▒z─▒ versin hem de oyle bir versin ki. allahtan tek istedi─čim bu. hayat─▒n─▒z mahvolsun da "ulan ben nerde hata yapt─▒m" diye kendinize sordu─čunuzda akl─▒n─▒za ben geleyim in┼čallah. bug├╝n a─člayarak i┼če gittim yemek bile yemedim ┼ču saate kadar. molada simit saray─▒na girdim bir simit yerken bi anda a─člamaya ba┼člad─▒m. ko┼čarak i┼če geri d├Ând├╝m. beni ├žok k─▒rd─▒n─▒z. hem de fazlas─▒yla. ├Âyle y─▒prand─▒m ki. yani yemek yerken haykirarak a─člayacak kadar ├╝zd├╝n├╝z beni. allah─▒m beni ┼čuanki durumdan kurtar yalvar─▒yorum sana ya. yaslanacak bir omuzum bile yok. ben bunu da atlat─▒cam o─člum siz kimsiniz. siz beni ├╝zemiceksiniz. hi├žbiriniz. sen, sen hatta sen hatta sen bile. hi├žbirinize pay vermicem sevinmeniz i├žin. allah sizin belan─▒z─▒ versin. bunu da atlataca─č─▒m ben. sizin gibi ┼čerefsizlere malzeme vermeyece─čim. kim beni nas─▒l biliyorsa oyle bilsin. evet ben o sand─▒─č─▒n─▒z ki┼čiyim. art─▒k susun a─čz─▒n─▒za s├žicam yoksa. biriniz ├žok pis elimde kalacaks─▒n─▒z. yemin ediyorum sabrim t├╝kendi.

Cevaplar

anonimum
anonimum
sakin ol kaptan her┼čey olaca─č─▒na var─▒r kendini sakinle┼čtirecek bir ┼čey bul ├Ânce bi yemek ye a├ž karn─▒na zay─▒f d├╝┼čersin ba┼čkalar─▒ y├╝z├╝ndem kendini bu hale getirme yaz─▒k yapma kendine ├Âyle ┼čeyler onlar konu┼čsun hep konu┼čurlar zaten takma demiycem ama duymamazl─▒ktan gel.. ─░yi ol..
darkpassage
darkpassage
seni di─čer ├žo─ču kullan─▒c─▒ya g├Âre daha az tan─▒sam da i├žinde k├Ât├╝l├╝k olmayan bir insans─▒n. yay─▒na ba─čland─▒─č─▒n g├╝n aptal bir g├╝l├╝msemeyle uyudu─čumu hat─▒rl─▒yorum. senin gibi ne┼čeli,pozitif insanlar─▒n varl─▒─č─▒ beni mutlu ediyor. pek ├žok ki┼čiyi de mutlu ediyor olacak ki burada sevenin ├žok,yaslanacak omuzun ├žok. ├╝mitsizli─če kap─▒lma,bunlar da ge├žer.
calimeroo 🤕
calimeroo 🤕
bu g├╝nlerde ge├žecek, dayanmas─▒ zor ama ge├žecek bir g├╝n ├╝zme sen tatl─▒ can─▒n─▒ sen artemis sin kimse y─▒kamaz seni dik dur ­čśĆ­čĺ¬
artemis👑
artemis👑
@ruhsuzum u─čra┼č─▒yorum ama art─▒k y─▒k─▒ld─▒m.bunu da atlat─▒r─▒m in┼čallah.dedi─čini deneyece─čim insallah bakal─▒m.├žok te┼čekkur ediyorum cidden.
@darkpassage offf bu hayat─▒mda ald─▒─č─▒m en g├╝zel mesajd─▒ yemin ederim ya.─░yi ki varsin ger├žekten bunlar─▒ duymak ├Âyle guzel ki.evet baya pozitifim her zaman hep ne┼čeli mutluyum.esprisine biri ┼čaka yaps─▒n yaa salak m─▒s─▒n :d der ge├žerim.ama bug├╝n git ┼čurdan atla deseler hmm tamam atliim o zaman derim yani.├žok y─▒prand─▒m ama onlara inat dimdik ayakta duraca─č─▒m.allah razi olsun cidden bu g├╝zel c├╝mlelerin i├žin.g├╝l├╝msetebildiysem ne mutlu bana.o senin iyi kalplili─čin.seni yerim be.
kizilsakal
kizilsakal
insanlar daima hata yapar daima yanlis yerde kisilerle olur onmli olan bittiginde ├Âlmek degil yoluna hicbirsey olmamis gibi devam etmek bir erkek olarak sizin gibi olamam belki ama erkeklerinde duygulari olduguna gore biz ben yoluma devam edebiliyorsam sizde devam edebilirsiniz ├Âlmediniz henuz hayat guzel ve devam ediyor herseyi kafaya takmaktansa atamayacagin dusunceleri beyninin veya kalbinin en ucra koselerine koy koy ki seni uzmesin onlari gormeyesin hayatta mutluluklar
simsiyah
simsiyah
yaaa ├╝z├╝lmee:( ama haline ┼č├╝kretmelisin ya ├žocu─ča ├žok a┼č─▒k olup karaktersiz oldu─čunu g├Âremeseydin ileride ne olurdu.ayr─▒ca d├Âvmek istiyorsan ben seve seve gelirim:)
anonim
anonim
@artemis abla yapma b├Âyle, anas─▒n─▒ satmi┼čko d├╝sturumuza ne oldu
zorakimuhendis
zorakimuhendis
pon├žik artemis 'i ne hale getirmisler , sen etrafa g├╝l├╝c├╝k sa├žan pollyanna gibi bir ┼čeydin.ne olur b├Âyle asmal─▒ kesmeli s*├žmal─▒ konu┼čma be,bizim seni tan─▒d─▒─č─▒m─▒z halin muhte┼čemdi ├Âyle kalsa olmaz m─▒?
free
free
a─čz─▒na sa─čl─▒k az bile s├Âvm├╝┼čs├╝n...karaktersizlerden uzak tut kendini...it ├╝r├╝r kervan y├╝r├╝r diye bir laf var bildin mi ? o y├╝zden s... et gitsin ├╝zme tatl─▒ can─▒n─▒... bol ├žikolata ye bug├╝n sen iyi gelir :)
artemis👑
artemis👑
@kizilsakal haklisin sana da hayatta mutluluklar.bu d├╝┼č├╝nceleri uzak tutmaya ├žal─▒┼čaca─č─▒m dedi─čin gibi.
@simsiyah ya seni yerim be.can─▒ms─▒n sen ­čśŹ­čśŹ
@anonim_bayan dimi ya bunlar ne ki anas─▒n─▒ satmi┼čko ne ├╝z├╝lcem :d can─▒ms─▒n be.anonim gibi anonim ­čśÖ­čśÖ
@zorakimuhendis ya ne kadar mutlu ettin b├Âyle.├Âyle tan─▒nmak ├žok g├╝zel allah raz─▒ olsun.tamam seni dinliyorum ve eski halime d├Ân├╝yorum.eski mutlu artemis geliyo haz─▒r olun :d:d
@free hakl─▒s─▒n.baya hakl─▒s─▒n.gel beraber yiyelim ehe te┼čekk├╝r ederim ­čśŹ­čśŹ
dakoh
dakoh
sana kedi laz─▒m arto. kedi sev az─▒c─▒k, m─▒r─▒lt─▒s─▒nda kaybol sonra kendini bul yeniden. ba┼čkalar─▒n─▒n d├╝┼č├╝ncelerinin de seni tan─▒mlamas─▒na izin verme. (:
artemis👑
artemis👑
dakoh yav seni yerimmm.k├Âpek laz─▒m bana.k├Âpeklerimle ya┼član─▒cam galiba.ve son c├╝mlen ├žok g├╝zel.ba┼čkalar─▒n─▒n c├╝mlelerinin beni tan─▒mlamas─▒na izi vermeyece─čim ├žok te┼čekk├╝r ederim ­čśŹ­čśŹ­čśŹ
dakoh
dakoh
rica ederim can─▒m ne demek (: