unni
unni
11 ay
bugün yine iğne vurunmaya gittim neyse bi baktım hemşire yok, hemşir var... aha didim buna mı popomu açıcam? 'İğne vurunmam gerek' dedim, önünü döndü ve esmer, yakışıklı bir hemşirdi, 'odaya geçin geliyorum' dedi... tabi şaka bi yana onun yapmasını istemiyodum, sonra zaten o gelmedi... :( dünki kız vurdu rahatladım.

Yorumlar

ozelegitimozeldir
yıllarca biz erkekler o çileyi çektik umarım anlamissindir şimdi 😀😀
anonim
anonim
11 ay
biz erkekler neden yıllarca popomuzu hemşirelere açtık peki hıı
unni
unni
11 ay
utanç verici ya 🙄 ve 2.seferde hemşir vurdu mutlu musunuz? he? @ozelegitimozeldir @anonim_bay
ozelegitimozeldir
estağfurullah sanırım yanlış anlaşıldım sadece bizim durumumuz yillarca çok kötü onu demeye çalıştım senin adına da çok çok üzüldüm
unni
unni
11 ay
ay yok ben şey etmem sorun yok 🖐️🏻 hem zaten hemşirlerin daha hafif vurduğunun farkına vardım 🙄 ne ara iğneyi batırdı ne ara enjekte etti ne ara bant yapıştırdı anlayamadım 😂 @ozelegitimozeldir
ozelegitimozeldir
anaa bide güzel diyorsun yani 😀😀