egitimlideli
egitimlideli
arkadaşlar boşuna buraya uzun uzun yazılar yazmayın kimse okumuyo sjfjjsjdk

Cevaplar

enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
sen buradaki üyelerin hepsinin fikrini zikrini biliyor musun? bu mesaji yazdigina göre biliyor olman lazim. o zaman hadi söyle bakalım benim en sevdiğim renk veyahut da en sevdiğim yazar kim? söyleyebileceğini sanmiyorum. benim yerime kalkip da bir sey söylemeye hakkin yok o yüzden. ben okuyorum. iyi akşamlar.
islakpestamal
islakpestamal
niye bu atar abi sakın olsana ben okumuyorum kardeş hemfikiriz sende kimseye bu şekilde bağıramazsin
islakpestamal
islakpestamal
sen niye burda gereksiz atar yapıyorsun ki ben okumuyorum valla haklisin arkandayim
islakpestamal
islakpestamal
la harbi bi ben mi okumuyorum be anaaaa pardon seyircilerden özur diliyorum saygılar sevgiler
dislananmuhendis
dislananmuhendis
@islakpestamal de yaziyim bildirim gitsin. okunuyor veya okunmuyor. uzun yazanların hepsi okunsun diye yazmıyor zaten ya da niyeti okunmak olsun diyelim kimse okumak zorunda değil tercih meselesi. okumamak sizlerin tercihiyse yazmak benim tercihim. birbirini bağlamaz. benim okuyanlar sizin de kısa yazı yazanlar ilgi alanımıza giriyor.
islakpestamal
islakpestamal
@dislananmuhendis tamam bacım sakın niye geriliyon
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
@islakpestamal kime atar yaptığını sorduğunu mesajından anlayamadım ama zat-ı muhteremin okumamasına değil benim yorumumum. herkesin fikrini biliyormuş gibi yazmasına. kendi adına konuşması gerekir bir insanın. ya da fikrini bildiği birkaç kişinin. fakat onları da belirtmeli. mesela gelip de "ben ve benim gibi birkaç kişi okumuyo sjfjjsjdk" diyebilir. ama böyle yazması yanlış.
islakpestamal
islakpestamal
ya abi yazsa nolacak yazmasaydin nolacak burası eğlenceli bi platform germe ya bosver niye tanımadığın elin adamına kiziyosun ki herkesin hayatına kimse karışamaz😂 @dislananmuhendis
dislananmuhendis
dislananmuhendis
len yok kizmiyom nasıl asil açıklama yapmışım demi 😂 @islakpestamal
islakpestamal
islakpestamal
sorma sorma ahahah @dislananmuhendis ama harbi okumuyom ben 😂😒
egitimlideli
egitimlideli
@enguzelmevsimim @islakpestamal @islakpestemal arkadas ne kadar dert etmişsiniz genel konuştum görmemezlikten gel madem seni temsil etmiyo yazdığım şey, tartışma ortamı yaratmaya ne kadar meraklısınız yahu :) düzeltiyorum ben okumuyorum sadece tamam mıdır?