anonim
anonim
1 yıl
sevgilisi olan kızlar yüzük falan takın bir şey yapın kime yürüyeceğimizi bilelim...

Yorumlar

mrx
mrx
1 yıl
sende herkese yüreme be bro @anonim_bay
Nur
Nur
1 yıl
yüzük takıp ayrıldıktan sonra yuzugu çıkaranlarıda yanlış anlıyorsunuz buna ne demeli
anonim
anonim
1 yıl
@mrx herkese yürümüyorum :d bi kız beğeniyorsun ilgi duyuyorsun. kıza tam yürüyeceksin arkadaşın "kanka o kızın sevgilisi varmış" diyor. sonuç yine hüsran...
anonim
anonim
1 yıl
@trabzonlulazkizi yanlış anlıyorsunuz derken?
anonim
anonim
1 yıl
heralde bi mezar taşına yurumemissin
Nur
Nur
1 yıl
@anonim_bay başlıyorsunuz sorgulamaya niye ayrıldın noldu felan ama yuzukluydunuz felan oysaki birinden hoşlanıpda ona aciklacaksaniz sizden ricam adam akıllı açılın açıldıktan sonra mümkünse kaç kişiyle çıktın ne kadar sürdü gibi sorularla da gecmisi kurcalamayın
anonim
anonim
1 yıl
anonim_bayan beni tanımadan böyle yorum yapman sadece güldürdü. sağol :d
anonim
anonim
1 yıl
@trabzonlulazkizi yüzük burada sadece bir örnekti :) duvar kağıdı olarak sevgilisi ile oşan bir fotoğrafını kullanabilir vs. sizin ne demek istediğinizi anladım. geleceğim ol geçmişi boşver diyorsunuz :)