sana0sarilmak0istiyorum
ordan ödev geliyor burdan ödev geliyor vizeler de geliyor. dersler de birikti. saat 8 30 da ders te var. kıvırcık da beni yaktı zaten. İyi bi haber iyi bi haber mmmm düşünüyorum.düşünüyorum.
bjk yendimi ? al işte oda berabere. düşünüyorumm.... mmmm
abv
arkadaşlar bana iyi bi haber versenize.çıldıracağum da ?

red hot chili peppers- hey oğğ hey oğğğ

Yorumlar

delpiero
delpiero
1 yıl
kötü haber yok
anonimum
anonimum
1 yıl
hava sıcaklığı önceki güne göre 1 derece daha yüksek olacak wuuhu nasıl haber ama
Nur
Nur
1 yıl
5 inde maçımız var o zaman iyi haberi verecem sana kardeşim 😂😂😂
sana0sarilmak0istiyorum
@delpiero ooooooğ vurdu gol oldu.
sana0sarilmak0istiyorum
@ruhsuzum yav bu mütiş bi haber 👿
sana0sarilmak0istiyorum
@trabzonlulazkizi
ahaha görürüz seni menşınlıcam buraya. alay edicem.👿
islakpestamal
islakpestamal
1 yıl
İyi bir haber iyi bir haber🤔 bu yazdığınla belki de bi çok kişiyi gulumsettin hemde hepimiz aynı dertlerdeyken teşekkürler kahramanımız 😍😍
Nur
Nur
1 yıl
alay edersen bu hiç iyi olmaz. ben şakasına dedim. maçı sevmem tam tersine nefret ederim ama senin böyle düşünmene gerçekten şu an üzüldüm 😞
sana0sarilmak0istiyorum
@islakpestamal ben bir kahramanim.evet bu iyi bi haber.tesekkurler😝