anonim
anonim
1 yıl
sevgili omü ailesi çalıştığım yerde bi çocuk var hoşlanıyorum çok ama o benden hoşlanıyor mu bilmiyorum geçen beraber nöbet tutuyoruz geldi başını omzuma koydu kalktım yanından sonra geldi dizime yattı yine kalktım kalkma gel buraya diyo bu sefer neyse tüm gün bu şekilde geçti sonraki buluşmalarımızda (arkadaşlarda var) geliyo yanıma oturuyo koluma giriyo çok yakın ama hiç söze dökmüyor ne yapmam gerek ?

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
kedi mi insan mı bu arkadaş :))
cansinsbeybi
cansinsbeybi
1 yıl
bir kız ve bir erkekten asla çok yakın arkadaş olmaz. yani o çocuk böyle yapıyorsa kesinlikle senden hoşlanıyordur. bana sorarsan belli et hoşlantını. ona uzun uzun bakarken yakalasın mesela seni.. anlasın yani bir şekilde. o da düzgün bir insansa zaten mutlaka gelip konuşacaktır.
anonim
anonim
1 yıl
seni gerçekten seviyor olsa anlattiklarini yapamazdi. çekinir utanirdi bunlari yapmaya. bunu geçtim erkek dediğin daha bişey yokken ortada bi kiza karşi bu tutumu sergilemesi çok yanliş. bu senin hoşuna gidebilir ama beraber olsaniz bile bu kişi bu tutumu başka bi nöbette başka birine sergilerse şaşirmam.
anonim
anonim
1 yıl
sizin is bitmiş sadece seni babandan istemesi kalmış
berserker
berserker
1 yıl
seninle vakit geçirmekten hoşlanıyodur belki hemen ay benden hoşlanıyo tavırlarına girmeyin be abi
anonim
anonim
1 yıl
sende her vakit geçirmeyi sevdiğin insana böyle mi yaklaşıyorsun yoksa @berserker
berserker
berserker
1 yıl
evet vakit gecirmeyi seviyorsam yakin davranirim sakalasirim bu hoslandigim anlamina gelmez