anonim
anonim
11 ay
guzel sanatlar fakultesinde okuyorum ve birini cok sevmistim cok deger vermiştim onun icin samsuna geldim ama o hâlâ beni umursamiyo ve anliyorumki kimseyi sevmiyceksin deger vermiceksin cunki oyle olunca daha cok kıymetin oluyo daha cok onemseniyorsun simdi onun gozunde hic degerm yok ona değer vermeyenler daha kiymetli. bende artk deger flan vermyrm cunki deger verilcek birisi degil insallah karsima beni cok sevicek biri cikar kimseyi sevmiyceksin dedim ama insan okuldaki sevgilileri gorunce sevmek sevilmek istiyo be .

Yorumlar

melancholyman
phoenix ve sen konusmalisiniz. onun yazdiklarini oku derim 😊
zorakimuhendis
umarım sevicekden ziyade sevecek birileri çıkar karşına...
ve bu kişi dua et yazım kurallarını bilmiyor olsun.
thyke
thyke
11 ay
@zorakimuhendis yazım kurallarına bu kadar dikkat eden biri olarak(senden bahsediyorum) devrik cümle kurmanı yakıştıramadım.
zorakimuhendis
😂😂😂
zorakimuhendis
lisede dilbilgisi zayıftı zaten yaa 😅
diyetisyan
diyetisyan
11 ay
İyi de devrik cümle kurmak dil bilgisine aykırı bi durum değil ki 😄 gönül rahatlığıyla kullanabilirsin @zorakimuhendis
privity
privity
11 ay
vatandaş ne denk gelmıs kı bızde kızları "cogunlugu" :) ıcın aynısın dusunuyoz :)