anonim
anonim
1 yıl
yalnızım dostlarım yalnızım yalnız. bu nedir arkadaş ya. sonradan geldik ye kimse arasına almıyor. bi soğuk tavırlar gruplaşmalar falan. öğle aralarında o kadar boş vaktim oluyor ama vakit geçirmeye insan yok. yemekhanede yaşamda tek başına amaçsız dolaşan birini görürseniz bilin ki o benim 🖐🏽 tüm yalnızlar toplansak mı ne yapsak 🤔

Yorumlar

azeriboy
azeriboy
1 yıl
aaa senmisin ya o kadar anonim varki seçemiyoruz.üye ol ve bir grupa katıl :)
anonim
anonim
1 yıl
birinci sınıfta iken bir bankta 4 saat bekledim. 4 saat lan. yapacak hiçbirşeyim yoktu yaşamda yoktu o zaman. seni anliyorum. bu kervana gelebilirim:/
minyonerkek
minyonerkek
1 yıl
seni çok iyi anlıyorum..
Rider
Rider
1 yıl
bende yalnızım takılma. yalnızlık asalettir. cıvık cıvık olmaktansa tek olmak iyidir !
Rıza Kaan Tangöze
yalnızlık demek değil ki çevrende kimsenin olmaması. yalnızlık çevrende seni kendinden kurtaracak kimsenin olmaması demek. yani f. off yalnızlık.
lollol
lollol
1 yıl
aglattin beni bende de aynı dert var gdhh
anonim
anonim
1 yıl
harbi geçmişe döndüm varya bir kişi yok etrafimda zaten geldiğim yer belli 3-5 kişilik sınıf ders iptal ve hicbir seçim şansın yok o 4 saatte ağlayacak gibi oldum lan. tüm hayatım buna benzer geçti. bu yüzden duygusuz etkilenmez biri olduk biz. neyse ne diyorum lan ben
mrx
mrx
1 yıl
hangi bölüm ?
anonim
anonim
1 yıl
bu kadar insan yalnızken neden bu kadar insan yalnız
anonim
anonim
1 yıl
bölümü söylersem direkt beni gösterir herkes başka yalnız yok😄
privity
privity
1 yıl
vatandaş dert ettiğin seye bak bul benı bende de zaman cok takılırız en buyuk derdımız bu olsun :)