Sessizkadin 🕵️‍♀️
Sessizkadin 🕵️‍♀️
@wownaber duydum ki sosyoloji okuyormuşsun bu 1.sinif kardeşine yardım eder misin ? yoksa vizeler konusunda kafayı yicem !!! 😥😥😥😣😕🙁😔😡

Cevaplar

Sessizkadin 🕵️‍♀️
Sessizkadin 🕵️‍♀️
bu antropoloji beni yedi bitirdi... @wownaber abilerin abisi diyicem ama muhtemelen aynı yastayız 😂 bana bi yol göster bu sosyoloji den ne çıkar antropolojiden nasıl çıkar ben çalıştım zaten ama yol göster bana
wownaber
wownaber
ben 3. sınıfım nasıl aynı yaşta oluyoruz😂 onun test sorulari var kolay olur, verdigi slayttaki tanimlara bak zaten kısacıklar halledersin, ve büte kalırsan diye vize ve final sorularının resimlerini çek bütte aynısını soruyor
Sessizkadin 🕵️‍♀️
Sessizkadin 🕵️‍♀️
@wownaber 21 yaşındayım 😂 ve büt falan yok deme öyle şeyler
wownaber
wownaber
oo pardonnnn😂