anonim
anonim
1 yıl
beyler ilerde 10bin liranin altinda geliriniz olursa evlenmeyin kimseyi kendinize aşık etmeyin sefilliginize kimseyi ortak etmeyin kimse sizinle surunmek zorunda değil

Yorumlar

azeriboy
azeriboy
1 yıl
10 bin tl nin altinda gelirim olmazsa 10 bin tl nin altinda geliri olmayan kizla evlenirim.dunyada denge var
anonimum
anonimum
1 yıl
gerçekten mi ya? bu aptalca fikre nerden kapıldın cicikız
Rıza Kaan Tangöze
kardeş bu ne ?
Rider
Rider
1 yıl
10bin lira gelirimiz olursa sakın böyle beyinsizlerle evlenmeyin arkadaşlar. paranızla beraber ömrünüzüde yer..
gereksizadam
gereksizadam
1 yıl
ay mabetime bak git 50 yaş üstü iş adamlatıyla evlen
anonimmisali
anonimmisali
1 yıl
tövbe 10 bin ne? baban fabrikatör mü kızım ne bu havalar ki olsa bile böyle bisey demeye hakkın yok
💜
💜
1 yıl
lan o kadar para kazansa niye evlensin adam hayatın anasını ağlatır beeee asıl 10 bin kazaniyorsanız evlenmeyin malsınız mı¿
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
kimse de senin beyinsizliginle uğraşmak zorunda değil bence evlenme
anonim
anonim
1 yıl
sana bi yorum yapardım ama .. vize çalışıyorum , değmediğinden değil yani
mrmimar
mrmimar
1 yıl
bunu gören ali ağaoğlu seni gelin alır kesin 👏👏👏
rogewa
rogewa
1 yıl
sen kadin olarak kocani süründürme ona 3 bin de yeter kertenkele seni
artemis
artemis
1 yıl
senin gibi gerizekalıyı kim naapsın andaval :d
anonim
anonim
1 yıl
çoğu kızın asıl düşüncesi ama o. damgasi yememek icin disa vurmadigi düşünceyi dile getiren bi o. daha
anonim
anonim
1 yıl
@ruhsuzum kizim birak sanki senin hosuna gitmez.
anonim
anonim
1 yıl
@koalamisali fabrikator veya değil erkek dedigin karisini rahat ettirecek her turlu derim sen de bunu istersin yalan konusma tatlim
anonim
anonim
1 yıl
@eriyenkadin tatlim lutfen seninde hosuna gidiyo bu dusunce
anonim
anonim
1 yıl
@gereksizadam yasin ne onemi var?
anonimmisali
anonimmisali
1 yıl
bu kafayla gidersen sonun çok kötü. zengin koca arayışlarında sana kolay gelsin tatlım dikkat et koca bulim derken başka bişi bulmada
laverna
laverna
1 yıl
10 bin liraya çalişan koca o parayi senin beyin nakiline verse yeridir bu kafayla seni sen bile çekemezsin kizim fiyat biçiyosun resmen kendine çok yazik insanlik ögren biraz...
anonim
anonim
1 yıl
@sunset varsayalimki kendime fiyat biciyorum en azindan ucuza gitmiyorum
anonim
anonim
1 yıl
hanginiz rahat bi yasam istediğini kolaylikla elde etmeyi istemiyo ki burda dirdir yapmaniz bana komik geliyo
gereksizadam
gereksizadam
1 yıl
sen resmen kendini satlığa çıkarmıisın cici kız
laverna
laverna
1 yıl
paha bicilemez olmak varken sen kendine fiyat biçmişsin ne diyelim biz daha sana 😉
anonim
anonim
1 yıl
kimse paha biçilemez degil kendini altindan yapma falan görme cicim @sunset
laverna
laverna
1 yıl
sen kendine fiyat biçmissin bence susmalisin ederin 10 bin lira. alici bulursun elbet hadi canim ikile 😉
nikilauda
nikilauda
1 yıl
olur da ayda 10.000 tl geliri olan kocan , yüzünün buruştuğu,güzel yüzünün it kıçına döndüğü zaman bi sokak kadını ile sevişip çıkmış gibi yüzüstü bırakıp gittiği zaman , paranın bi boka yaramadığını anlıycaksın
anonim
anonim
1 yıl
nasil bi keko kamyoncu ruhlu bi kizsin srn ya ahaha acinasi sey seni @sunset
laverna
laverna
1 yıl
ya kizim bi yuru git bozma kafami hadi ikile anca yol alırsın siteyi bu gereksiz zihniyetinle mesgul etme gereksizsin burda