anonim
anonim
sigara içen ve küfür eden kız iticiliği diye bir şey var. gerçekten çok itici duruyonuz be kızlar siz kahvede oturan cafer abimisiniz nedir bu halleriniz ya azıcık çeki düzen verin kendinize yarın bi gün anne olacaksınız...😒

Cevaplar

gsfminnaa
gsfminnaa
hak verdim tabii ki ama siz de baba olucaksınız, inşallah...
artemis👑
artemis👑
annelikle bunu mu bağdaştırdın bravo and moronluk oscar goes toooo anonim. yav yürü git.
anonim
anonim
ya ben burda diyorum ki bir kıza küfür etmek yakışmaz sen gelip nasıl konuşuyorsun gerçekten üzülüyorum haline kardeşim asıl sen bi git ya cidden.... @artemis
anonim
anonim
@gsfminnaa tabi haklısın ama bir çocuk en çok annesiyle vakit geçirir ve onu örnek alır.. zaten bi kadın böyle değilse erkeği bile değiştirir yani her şey kadında bitiyor anlatmak istediğim buydu... teşekkür ederim saçma bir yorum yapmadığın içinde....
anonim
anonim
neden kızlar diye ayırıyorsun ki sigara icen ve küfür eden erkek cok çekici zaten
gsfminnaa
gsfminnaa
ben teşekkür ederim açıkladığın için ama gene de iki tarafta da olmasa daha mis gibi 🙈
artemis👑
artemis👑
asıl ben sana üzülüyorum salak ya annelikle bunu bağdaştırman öyle komik ki anlatamam yani.nice sigara içen mükemmel anneler taniyorum sen lütfen greksiz genelleme yapma
anonim
anonim
pardon sen kimsin de bana salak diyorsun.... doğru düzgün konuşmayı öğren ondan sonra gelip bana cevap ver güzel kardeşim bugüne kadar bayanlara karşı hep saygılı olmuşumdur sende bir bayansin saygılı davranıyorum sende saygıyı öğren derim.. @artemis
anonim
anonim
bak ben diyorumki bi kız küfürlü konuşmasın yakışmiyor kızın biri gelmiş bana hakaret ediyor burda ve kendini böyle ifade ediyor şimdi gerçekten haklı degilmiyim bu söyledigimde...
@gsfminnaa
zo
zo
selamin aleykum kardes, biz (kadinlar) kimseye gore yasamak zorunda degiliz. istersem bagira bagira kufrederim, donup bi sey dersen sana da ederim. kimseyi ilgilendirmez. bak yaziyorum; il gi len dir mez.ne insanlar var su dunyada, hayatta. ilk once gercekten var olan anormalileri duzeltin, sonra belki baska islere sira gelir.
anonim
anonim
@zo bak kardeşim bana böyle doğru düzgün saygıyla eleştiri yapanlara lafım yok ve söylediklerinede saygı duyar birşey söylemem ama gelip de bana burda saçma sapan konuşan olursa ben haklıymışim derim ... çünkü kendini savunurken bile saygısızca laflar ediyosan tanımadığın birine buraya yazdığım şeyin yanlış olduğunu savunmayacaksin bana...
artemis👑
artemis👑
ya hey allahım hala hakli olduğunu savunuyorsun şaka gibi resmen.sen orda kızlara bişiler diyince sorun olmuyor ama sana kim veriyor bunu deme hakkını peki sen hic sorguladın mı? sigara içmem küfür de etmem ama annelik diyince orda bir dur derim kimseyi böyle yargılayamazsın kutsal bi şey bu çünkü
anonim
anonim
@artemis annelik kutsal bir şeydir buna laf etmedim farkındaysan... sadece küfürlü konuşan kızlara söyledim genelleme yapmadım... fakat sen küfürlü konuşmuyorsun ama hiç tanımadığın bir insana salak diye biliyorsun çelişkili bir durumun var... ha birde şu salak kelimesi için özür diliyebilirsin mesela...
anonim
anonim
sigara içmiyorum ,değil küfür etmek hos olmayan kelimeleri bile kullanmıyorum. ama artık insanlara karismasak keşke herkes nasıl mutluysa olsun . erkeklerde bigün baba olacaklar bunu düşünüyorlar mi hiç? belki birgün kız babası olacaklar..