artemis
artemis
1 yıl
dil okulu başvurumdaki cv'mde “yeterlilikler” kısmına “kaçak linkten araştırma yaparken çıkan reklamların bit kadarki kapatma x'lerine tek seferde tıklayabilmek,samsun gibi bir şehirde yolda yürürken katil olmamayı başarabilmek, bir insanın karakterini 15 dakikada çözümleyebilmek,günde en az 3 kere baktığım bir eşyayı olduğu yerde görememek, bir adet lana del rey şarkısına (live performance) baygınlık geçirmeden veya kulaklarımı tıkamadan başından sonuna kadar dayanabilmek” falan yazacağım çünkü bunlar zor işler. bir de çekirdeği sadece 1 avuç yiyebiliyorum o bile fazla geliyo. durdurulamayan bir eylem olarak bilinir ama ben durabiliyorum ve çok da sevmiyorum beni seçin beni .d.d.d son olarak ilk denemede ikisi eşit olabilen eyeliner sürme becerim var bence bunlar yeter .s.s

Yorumlar

mrholmes
mrholmes
1 yıl
meyve sebze hâlinde 3-5 dil bilen mal kabul görevlisi (ceo) araniyo bu yeteneklerin harcanmasını istemem benim amcaoglunun yeri watson dersen gosterirler. İyi cv'ler...
artemis
artemis
1 yıl
watsons ne alaka .s.s tanışıyo muyuz acaba? @mrholmes
privity
privity
1 yıl
bana bunu word olarak at tum pozisyonlar senindir mubarek ayipsin senden iyisi uzayda demli siyah çayı icmek demektir 😊🙋
mrholmes
mrholmes
1 yıl
sakın dr. watsonı kozmetikçi watsonsla karıştırdım deme yapma bunu bana eyletmen beni aglatman beni :(((( @artemis
artemis
artemis
1 yıl
ulan akshbsjakshsj @mrholmes vallahi onla karıştırdım yaav :d:d @privity yaa teşekkür ederim 😇😇