wasp
wasp
1 yıl
bu gönderi kullanıcının isteğiyle kaldırılmıştır.

Yorumlar

zorakimuhendis
o sizin hocanın öküzlüğüymüş bizimki gelen çocuklara şeker verir , cüzde ders geçen çikolata yerdi . @malifalitiko hocam kızılcık sopası falan kullanma sakın sonra pek iyi konuşmuyorlar arkandan bak😂
çikolata iyidir...
zorakimuhendis
yalnız kız öğrenciler için bayan eğitmenler olur normalde sizde yok muydu?
wasp
wasp
1 yıl
yok, zaten küçük nin köy camisiydi @zorakimuhendis
malifalitiko
malifalitiko
1 yıl
@zorakimuhendis kardeşim ben yaşadıklarımdan ötürü değil kuran kursu hocası olmak, kuran kursu yakınından geçmem ben böyle iyim 😉
anonim
anonim
1 yıl
bizim de bi erkek hocamız vardı öyle trabzon'da kafamızda fındık kırardı