anonim
anonim
11 ay
bugün bir kızı nasıl rezil ettiğimi anlatacağım. (hakketti) az önce gerçekleşti olay. geçen hafta şehirler arası otobüs de bir kapalı kız (bizim yaşlarımızda) muavinin yanına erkek oturtmasından rahatsız oldu ve bunu muavine söyledi. yanında oturan adam da bi bozuldu normal olarak. muavin adamdan rica etti adam başka bir beyfendinin yanına geçti. bugün aynı kızla şans eseri aynı otobüse bindik ve şans eseri ikimiz de yert ayırttırmışız ve yan yana :d ilk başta oturdum biraz üfledim püfledim :d muavin yanımdan geçerken "afedersiniz bayandan rahatsız oluyorum da şu beyfendinin yanına geçebilir miyim" dedim. kız mal gibi kaldı :d muavin de onay verince yüzümde sinsi bi gülümseme ile yerimi değiştirdim.😏😏 kız mosmor şuan ahhahah :d merak etme amca öcünü aldım 😏

Yorumlar

shchcucky
shchcucky
11 ay
helalllll
anonim
anonim
11 ay
aferin süper mario level mi atladın sen şimdi?
1n23456
1n23456
11 ay
ulan hahahhaha adamsin
anonim
anonim
11 ay
ahahsjdk helal olsun be. adamsın.
anonim
anonim
11 ay
kapalı olduğu için zaten bir erkekten rahatsız olmuş bu çok normal ve bu o adama özel birşey değilmiş ki ben ortalıkta bir rezil etme falan göremiyorum.
anonim
anonim
11 ay
tamam da abicim herkes dinini kendine göre yaşar kız bundan dolayı rahatsız olmuş.
adsoyadxd
adsoyadxd
11 ay
rahatsız olmuşsa kalkacak baska yere geçecek ayni durum başıma gelse asla kalkmam yerimden
anonim
anonim
11 ay
@anonim_bayan eğer rahatsız oluyorsa kalkar kendi gider. muavine rahatsız oldum demesi ve adamın oradan kaldırılması bence kabul edilemez bir şey adam eli yüzü düzgün bir beyfendiydi. orada o kıza ne yapabilir ki. tramwayda otobüste yanıma kız oturuyor bir şey yapmadan gidiyoruz. biraz enpati kur birisi sizden rahatsız olduğunu söylese durup dururken ve sizin yeriniz değişse nasıl hissedersiniz? tek taraflı düşünme. @anonim_bay kardeşim ben de müslümanım benim de annem bacım var. yanın da erkek oturmasından nasıl rahatsız olabilirki. erkek orada ona ne yapabilirki. eğer oturmak istemiyorsa kendi kalkar gider. beyfendiyi neden kaldırdı yerinden? aynısını size yapsalar bozulmaz mısın? o başkasına yapınca bir sorun yok ben ona yapınca sorun var. tek taraflı düşünmeyin biraz enpati kurun. ben kalkınca yanından mosmor kaldı ama. o adamın yaşadığını hissetmiştir umarım. burada kapalı-açık bayan ayrımı yapmıyorum. aynısını açık bir bayan yapsa yine yapardım.