artemis
artemis
11 ay
arkadaşlar ben çok mutluyum ya. ve bu mutluluk asla üçüncü kişilerle alakalı değil.İçimde anlamlandıramadığım bir sevgi var. etrafa pozitif enerji yayıyorum resmen. sabahları uyanırken hani teletabilerde gülen güneş vardı ya aynen öyleyim sırıtırak uyanıyorum hahsjshsj. bugün işyerinde bi kadın yere eğilmiş bişiy arıyodu aceleyle ben de yanına gittim"buyrun ben yardımcı olabilirim"dedim suratıma bakmadan :sağol buldum şimdi" dedi ve ayağa kalktı giderken aniden kafasını çevirdi fiyatına bakmak için o an yüzüme baktı ve "ya senin ne kadar güzel suratın var öyle" dedi bi an dondum kaldım "yaa o sizin güzelliğiniz teşekkür ederim 😇😇" dedim.yani böyle sırıtarak dolandım yarım saat.o kadar mutlu oldum ki anlatamam ya.hani bi an dönüp yüzümü sevmesi falan beni çok duygulandırdı.ağlıycaktım lan skshsjsj saçlarımı da kıvırcık yapmıştım bonus kafa gibi bi şeye benziyodum tam reklamlarda oynatılacak saçlarım vardı yauw 😍. sonra minik bi kız geldi 5 yaşında tahminen oturdu rujların önüne diyo ki "yüce tanrılar bana ruj yollar mısınız majesteleri" hasjdklajsklsdjk ulan delirdim kahkaha attım resmen.çizgifilmlerden etkilenmiş ama baya etkilenmiş😂😂dolmuşta da öndeydim 5 kere falan para uzattım teşekkur ederim rica ederim falan dedim sürekli şoför de "tam muavin olacak kızsın:d" dedi.ya hahaha niçin öyle dediniz ki dedim"çok kibar bi kızsın dedi.allahım.ya bunları duymak öyle güzel ki.allahıma şükürler olsun bu hayatta iyi bir vasfım olduğunu görmek muhteşem.insanların beni sevmesi son derece gurur verici.sen nasılsan öyle olur insanlar demişti bir adam.İstisnalar olsa da genellikle öyle.güleryüzlü ve samimiyim müşterilerimle akraba gibiyim hediye falan da getiriyorlar boyle olunca işimi daha çok seviyorum.ya arkadaşlar güleryüzlü olmak çok onemli.İyi biri olmak çok önemli.isterseniz paranız olmasın mesleğiniz olmasın bırakın kültürünüz de olmasın ama iyi kalpli olun bunun faydasını her yerde goreceksiniz.öpüldünüz 😙

Yorumlar

Saçın Bozulmuyor Mu?
hııııı tabi tabi.. hıh ✌🙄
pikapikacu
pikapikacu
11 ay
hep mutlu ol 😊
artemis
artemis
11 ay
@hayatguzeldiyeceksin küs müyüz canişkom 😍
artemis
artemis
11 ay
@pikapikacu ulan sen var ya canımsın bak.allah razı olsun iyi dileğin için sen de hep mutlu ol inşallah minnoş yav 😍
Saçın Bozulmuyor Mu?
yok minnoş niye küs olalım 😋
artemis
artemis
11 ay
@hayatguzeldiyeceksin yav canım mısın nesin 😇
Saçın Bozulmuyor Mu?
yav yok, bırak canı manı, ânı yaşa 😎
artemis
artemis
11 ay
offf carpediem marpediem slk misin .d.d ben anı yaşiyorum güzelimmmmm baya mutluyum ya uf @hayatguzeldiyeceksin ayrica ne alaka ani yaşamak ya şuan ksjmsks
abeysinin
abeysinin
11 ay
mutluluğun daim olsuuun :)
privity
privity
11 ay
bunlarla yeni sut disi cikarmis cocuk gibi dolaniyorsan abe kopegen olsun gel sana gunde 3 hadi cay arasini da say 4 ogun iltifat edeyim ayipsin mubarek bosa gidecegine isine yarar en azindan 😎🙋
unni
unni
11 ay
artemisi tanımasam "abartma ya" diycem ama cidden öylesin minnoş artemisim 💖😍😘 o kibar olurken halini yani genellikle hep öylesin tahminedebiliyorum 🙈😋
artemis
artemis
10 ay
@abeysinin ya seni yerim güzellik.senin de mutluluğun daim olsun 😙
@privity oha ne dedin öyle ya çok mutlu oldum çok teşekkür ederim 😍
@unni ya ama utandım...... seni çok seviyorum miniğim 😙 iyi ki varsın hayatımda
darkpassage
darkpassage
10 ay
berbat geçen gümümün sonunda beni gülümsettin. seni seviyorum kadın! 😊
artemis
artemis
10 ay
@darkpassage ay bana mı dedin bi an üstüme alındım....ama bi şey itiraf ediyim mi sen bunu söyleyerek beni şuan öyle mutlu ettin ki anlatamam.İyi ki varsın be çok teşekkür ederim ay.biraz da şu tarafta utanıp geleyim...