artemis
artemis
10 ay
napıyonuz ben baya mutlu gibi 😇 tutumlu bir insanım ve yemeğimi yerken bile 5 kere falan düşünüyorum. bugün arkadaşım beni hastaneye götürdü ve beats kulaklıkla gelmiş. İşte fiyatını falan sordum 1200'e almış. bakın bin ikiyüz. bin ikiyüz. kalk s.git bu odadan dedim o an refleks olarak aksjhsjdkd çünkü kardeş bu ne??? aynısı çiftlikte 25 tl :))) dedim. "al bi tak kulağına anlıcaksın" dedi. İnanmadım banane takmıcam çok gereksiz bi şey bu .s.s.s. diye trip attım ve taktım yine de. tove lo-cool girl şarkısını açtı arkadaşlar yataktan öyle mutlu bi şekilde fırladım ki size anlatamam. bi an kulaklıkla konuşmaya başladım :d ulan muhteşemmiş ya. hemşir geldi "pardon ben böbreğimi size satıp şundan almak istiyorum:d:d" dedim ne biçim güldük o an var ya. ama hala aklımda. çok güzel bir icat bunu yapanın ellerinden öpeyim kendimi barda hissettim ne kadar mutlu oldum ya. bi de hani hiçbi şekilde dış ses duymuyosunuz. yav he he sen anlat .d.d.d.d tarzında müziğinizi dinliyosunuz. hem de şarkıda duymadığınız enstrümanlar bile duyuluyor. gerçekten bana bunu alabilecek biri varsa hemen talibim :d:d

Yorumlar

kizilsakal
kizilsakal
10 ay
valla sadece onla kalacaksa hemen goturwm seni @artemis
anonim
anonim
10 ay
o kadar mi fakirsin be..😀😀😀
artemis
artemis
10 ay
kardeş 12 lira değil bin ikiyüz.kaç kere bi arada gordün acaba akdjnsjsk @anonimbay
@kizilsakal istemiyorum ki bee 😇 ama tesekkur ederimm
anonim
anonim
10 ay
valla her ay daha fazlasını görüyorum ben bin ikiyüz de neymiş böyle küçük rakamları büyütmemek gerek...😁😁 @artemis