Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
merhabalar 😈 uzun zamandır görüşemiyoruz arkadaşlar özlemediniz mi bizi? biz sizi özledik bu yüzden de pazar günü bir tavla turnuvası yapalım dedik. gerçi bu sefer ben de yarışıyorum siz yine de çok ümitlenmeyin ama yine de gelin hatta tavla bilmiyosanız da gelin. daha öncekilere gelen arkadaşlar bilir, turnuvaya katılmayıp izlemeye gelenler katılanlardan daha çok eğleniyor 😂 heee unutmadan söyleyim de şimdi ben muhtemelen 1. olacam ya ondan sonra çıkıp da "abi bu nasıl iş hem turnuva yapıyorsunuz hem ödülü kazanıyosunuz" demek yok. diyecekseniz de şimdiden diyin ki ben de bileyim ona göre katılmam belki 😂 bir de şu rezervasyon numarasını gereksiz sorularla meşgul etmeyin lütfen.  neyse cümleten iyi geceler, kendinize cici davranın. selametle ✋🏻

Cevaplar

Saçın Bozulmuyor Mu?
Saçın Bozulmuyor Mu?
kıyamam, ümitli kankim nasıl da güzel senaryo bu.. ezeliiii rakibin geliyo 😈 yalnııız şunu unutma eğer finale kalırsak fincanda atıcaz... olay bitmiştir (nokta) ✌😉
unni
unni
bununla bitirmeliydin chikocum 💦
limos
limos
pazar günü geçip senin kaybettiğin kesinleşince ağla çiko ağla diye konser vericem hemde beleş hemde üstüne herkese benden çay 😎👹
dakoh
dakoh
seçe seçe benim samsunu terk-i diyar edeceğim hafta sonunu seçmişsiniz tebrikslers hll spr dwm (alkış emojileri)
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
yahu kardeşim ben seni yenmekten bıktım mümkünse eşleşmeyelim ya 😂 gerçi genel olarak yenmekten bıktım sadece seni değil ama neyse @hayatguzeldiyeceksin 😂 @oas sen 1 gün derse gitme @dakoh sen de 1 gün geç git şehir dışına böylece ben de gafanızı kırmak zorunda kalmayayım 😂 bu sitede genelde konserleri ben veriyorum @seaaa ama sen yine de şansını dene 😂 bir kerecik olsun rahat dur be kızım @unni 😂
mimarlique
mimarlique
misal tavla biliyorum ama katılmayacağım bir ama daha geleceğim :)
chen
chen
naber bebek en son bir sene önce tavla oynamış bir kız tarafından yenilmek ister misin ;))
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
yazdığından hiçbirşey anlamadım @mimarlique 😂 İsterim isterim çok isterim @chen hayatımda hiçbir kıza yenilmediğimi de belirtmek isterim 😏
chen
chen
ben de çok isterdim lakin şartlar el vermiyor o bakımdan stres yapmana gerek yok asasdas
mimarlique
mimarlique
uzun lafın kısası ordayım @chiko :)
darkpassage
darkpassage
düşen zarları toplamaya geliyorum