limos
limos
terminalde wc ye gittim gitmez olaydım. f tipi cezaevine bile daha rahat girersin parasını verdim dedim tamam sonra bildiğin demir parmaklıklarla baş başa kaldım çantam sıkıştı askısı koptu hayır yani bu neyin önlemi içerden ne alabilirler niye böyle şeyler yapıp kendinize sövdürüyonuz. sonra kapıya küfür edince dışarıdaki amcalar beni ayıplıyor canımı zor kurtardım lan. yok baba artık b*k bile kıymete binmiş köşede bir yerde ölebilir miyim acaba ???

Cevaplar

alpheratz ✨
alpheratz ✨
protesto etseydin. durma haydi sende çöğdür.
anonim
anonim
o wc yi biliyorum ben galiba ankara güzergahındakini diyorsan eğer.benim de kolum kalıyordu az kalsın o çarklarda :d
kizilsakall
kizilsakall
b*k un kıymete bindiği ülkemizde bizim kıymetimizin bilinmemesi ne acı değil mi :)
limos
limos
@alpheratz valla cantam kopunca bir kufur ettim ona bile amca terbiyesiz dedi birde protesto etsem dayak yerdim
limos
limos
@kizilsakall aynen öyle kanka hadi siz neysede benim kıymetimi nasıl bilmezler ya ben ya ben ben harika bir insanım mükemmelim iyi kalpliyim minnosum ponçikim heydi polyanna gibi garıyım bana çok ayıp ediyorlar
alpheratz ✨
alpheratz ✨
birleşirsek bizi kimse durduramaz. hep beraber agaç altlarına işeyelim ama para kazandirmayalim 💪yine orgutluyorum milleti abznsk
kizilsakall
kizilsakall
ulan ne garılar var beeee dedikleri garılardan mısın kanki😂
limos
limos
@kizilsakall kanka en sevdiğim sözü nerden biliyon sen ya aslan parçası seni🐯
kizilsakall
kizilsakall
benim adım kızılsakall ben bilmeyecemde kim bilecek 😂
anonimum
anonimum
hahaha şey geldi aklıma ben ordan valizle geçtim ya hemde tek seferde vallahi zordu ama bende saçma buldum 😄😄
kasliolmayancocuk
kasliolmayancocuk
ben o turnikeden beleşe giriyorum o yüzden güzel bir şey laf etme
limos
limos
@kasliolmayancocuk turnike değil yavrusu demir parmaklık 🔗🔗🔗🔨