anonim
anonim
1 yıl
ne yani burcum ikizler diye kız beni istemiyor... ne yaptı bu ikizler size allah aşkına ya! ne yapim anamın karnına girip tekrar mi çıkayım başka burçdan olmak için.😩

Yorumlar

alpheratz ✨
alpheratz ✨
1 yıl
ulkenin %60'ı 15 iq barajını gecemiyor son 20tlmi basarım
kafasiguzelsanatlar
öyle düsünen kizlardan uzak durmak en iyisi 😄bahaneye bak ya
anonim
anonim
1 yıl
boşver qnq ben seni seviyorum
mavibulut
mavibulut
1 yıl
ya insanlara karşı önyargılı olmak istemem.hatta burçların etkisine de öyle aman aman inanmam ama beni ikizler burcundan soğutan kişi ablam malesef.çocukluğumdan bu yana huylarıyla beni deli etti.misal hiç sadık değil."abla bunu sandece sana söylüyorum sakin kimseye söyleme. "dediğim ne varsa ertesi gün en yakınlarım olmak üzere herkese söyledi. bu yüzden sırlarımı bu duruma üzülsem de asla ablama söylememeyi düşünüyorum.hatta olur da bir gün ciddi bir ilişkim olursa,evlilik teklifini alıp düğün davetiyelerimiz basıldığı an ona söylemeyi düşünüyorum.başka sinir bozucu özelliği insanların duygularına hiç saygısı yok.misal ben ona çok duygulandığim bir kitaptan yada herkesin komik bulduğu bir hikâyeden hararetli hararetli bahsedip bitirdiğim an,"eee bu muydu yani anlatacağın."diyip göz deviriyor.ama kendisine böyle bir muameleyi asla kaldıramıyor.kendisi bir konuda başarılıysa bunu karşı taraftan da bekliyor.kısacasi berbat özellikleri anlatmakla bitmez.bu güne kadar karşıma çıkan insanları burçlarina göre yargılamadım ama ablamın ikizler burcu olmasından dolayı olur da kazara yeni tanıdığım birinin ikizler burcu olduğunu öğrendiğim an biraz önyargı ile yaklaştığım doğrudur .
anonim
anonim
1 yıl
sen gecebildin mi peki o barajı.. @alpheratz
ikizler
ikizler
1 yıl
kimmiş lan o ikizleri hor gören. burçlar arasında bir taneyiz biz dostum. bu kafada kızsa hiç uğraşma zaten. biz ikizleriz güç bizde.
trcann
trcann
1 yıl
olm hoşlanmayın şöyle saçma sapan insanlarsan dan yaa
lifeee
lifeee
1 yıl
öyle bir imkan varsa bir zahmet canım bir gir geri çık :d
anonim
anonim
1 yıl
@ikizler öyle diyosunda hiç sevmiyorlar bizi be.😧 bende burcumu çok seviyorum da insanlar çift karekterlisiniz deyip uzak duruyorlar...
anonim
anonim
1 yıl
@mavibulut haklı olabilirsin bu konularda da İyİ yonlerimizde var bizim ya o kadar çekilmez insanlar değiliz...