Cevaplar

alpheratz ✨
alpheratz ✨
şunu yaparsak bu daha şöyle olur bunu yaparsak böyle diyorsun ama insanların asıl yakındığı zaten seçim şansının olmaması. adalet bize yöneltilen bir şey değil.
heracles
heracles
boyle belesvilik gormedim millet para verip biletiyle izliyor bu p.zevenkler ise arkadan kacak izliyor.
where is the adalet ulen😂😂😂
anonim
anonim
bir tebrik bırakıyorum. anlatmak istediklerimi bu kadar güzel anlatilabilirdi. bunlarin farkinda olan insanlar görmek mutluluk verici sana mor galp💜
cailloo
cailloo
ben sana bi özet çıkarayım. dünya da adalet eşitlik falan yok. not :yazıyı da okumadım.gerek yok..
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
seçemediğimiz için eşitlik yok zaten ama yaşadığımız hayatın ve yaptıklarımızın sonucu adil olmuş oluyor @alpheratz ona ben de çok gülmüştüm ya @ymkhanedekikaslicocuk 😂😂
anonim
anonim
çocuk babasıyla lüks kafeden çıktı.lüks araçlarına doğru ilerlerken "baba bu arabadan sıkıldım yenisini alalım" dedi.babası da gülerek "sen yeterki iste alırız aslanım" dedi.ben evde babamın yanına gittim 20 lira lazım param bitti dedim adam cüzdanını gösterdi bomboştu.bu dünya ne eşit ne de adil.herşey boktan.yani biz fakirler için boktan.zenginlerin mutlu olduğu boşa dönen biyer.
limos
limos
yiğidi öldür hakkını ver demişler helal olsun.
aesthetic94
aesthetic94
bir yazıyı likeladigim pek görülmüş sey değil ama buna like attım
anonim
anonim
eşitliği negatif gösterip adaleti pozitif göstermek eşitlik kavramını ötelemekten başka bir şey değil. adalet eşitlik üstüne kurulmalı. örnekteki adalet, öndeki engelin kaldırılmasıdır, birilerine avantaj sağlamak değildir. engeli kaldırırsan herkes eşit olur, beyin de bedava. rüzgar çetin gibi katilleri serbest bırakan adalet eşitlik üstüne kurulu değildi, maddiyat üstüne kuruluydu.
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
çabuk feministler gelmeden asdfdsas kadın çocuk doğurmak zorunda mı kardeşim zaten siz anca böyle düşünürsünüz kadınlar çocuk büyütüp yemek yapıp size hizmet etsin ama bu ataerkil düzen yıkılacak. (kusura bakma chiko kardeş feminist linci göremeyince eksiklik hissettim ben ekleyeyim dedim dasfsfasd)
anonim
anonim
@hipogratinyegeni kadınların hepsi feminist mi oluyor? İlla onu söylememiz mi lazım? cımbızla çekiyor kadınlar konuları, demeye mi çalışıyorsun? ama bu feministliği, her şeye laf uzatan kadın şeklinde bilinen norm yıkılacak. (kusura bakma ama birileri sana dil uzatmayınca eksiklik hissettim. random random. adiyos)
puccohenzaps
puccohenzaps
ekibinizin bir parcasi olmak istiyorum krdsm
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
önce beni ikna etmen lazım ki bu da imkansız gibi birşey @puccohenzaps
puccohenzaps
puccohenzaps
seni ikna etmek icin ne yapmam lazim mesela ve neden ikna olmazsin biz insan evladi degil miyiz
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
çünkü beni hep trollemeye çalışıyorsun 😒 @puccohenzaps
puccohenzaps
puccohenzaps
hicte bile sacmalamaaa seni poncik admin...