ziraatci1
ziraatci1
10 ay
akşam @kizilsakall arkadaşımızı dinlemeye geliniz beyler bayanlar 😊😂 el sallayın hepiniz ne kadar karanlıkta olsa göreceğini umalım, göremicek ama olsun umalım, neyse hadi gelin akşam 8 de akm ye 🙋🙋🙋

Yorumlar

orlitorenk
orlitorenk
10 ay
bizim oğlanda seni bekliyor ziraatci hergün senden bahsediyor tanışmaya hevesli dimi lan @kizilsakall 😂🤓
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
çokta hevesli değilim @orlitorenk 😂😂
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
teşekkürler bu arada ziraatci :)
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
tanışacağımı kim söyledii, bak o da hevesli değilmiş demekki lüzumu yok. 😊 @orlitorenk teşekkürlük bişey yok ama neyse rica ederim kızıııl @kizilsakall
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
bi kere her gün bahsedebilcek bi muhabbetimiz yok ufak atın 😂 @orlitorenk
orlitorenk
orlitorenk
10 ay
bırak dalgayı sınıfta anlatıp duruyon şimdi @kizilsakall
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
hhaha yaa şakamı bu 😂 @orlitorenk ben gördüm seni artık tanıyorum elde sallamicam sana hıh @kizilsakall
orlitorenk
orlitorenk
10 ay
şaka değil ziraatci harbiden bak ziraatci1 ne demiş diyo bana gösteriyo 😄 ben siteden birkaç kişiyle tanışıp samimi arkadaş oldum bizim kızılda hevesli asdfafa
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
nerde gördün be😂😂
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
kanka tanımadan muhabbet iyi oluyo rahat oluyo insan😂😂 @orlitorenk
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
yaa ahaha, olabilir tabi arkadaşlık önemli :)) bakalım bu akşamki performansına göre ahahha 😂😂 @orlitorenk
privity
privity
10 ay
akm olayi nedir mubarekler bu ara da gecmis olsun tanismaya onca omudedikoducudan @ziraatci1 i bulmussunuz kolay gelsin size 😂
zombi
zombi
10 ay
o işi bende merak ediyorum valla birkaç kişi var benim de merak ettiğim @orlitorenk
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
şu en arkada sondan ikincisin işte 😂 kapıda elim o kadar sıkıştı insan yardım eder bee @kizilsakall ukalamısın yaaa tanışmıcam seninle 👊 akm de konser gibi bişeu vardı o mübarek, milleti kötüye yormasana saatinde gelmedin tanışabilirdin benimle 😂😂 @privity
orlitorenk
orlitorenk
10 ay
valla gerçekten ben doğru kişilerle tanışmışım zombi kardeşlerim oldular samimiyet bu sitede çok farklı birde kim o merak ettiklerin 🤔 @zombi performansı çok iyiymiş snapte gördüm gidemedim yağmurdan @ziraatci1
orlitorenk
orlitorenk
10 ay
tanıdıktan sonra onlarla burda konuşmuyorsun görüşüp vaktini ayırıyorsun burdan bak @kizilsakall
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
ayrıca sen davet ettin diye geldim ama ayakta izledim kıymetim bilinmiyor yazıııık @kizilsakall 🙈
privity
privity
10 ay
herkesin var bi merak ettigi mubarekler yalniz degilsiniz 🙋
enguzelmevsimim
ohoo burada tanisma mi dönüyor? :d ya ben gelemedim @kizilsakall kusura bakma. biraz uzak kaliyorum o taraflara :/ nasildi anlatsaniza biraz :) @ziraatci1 gördüysen, puanini da kendine vermissindir ona göre tanisirsin :d
@privity nereden bulacaklar beyefendi başka :d hem ne varmis ziraatci1'de ? guzel insani bulmuslar :d
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
ya ahah evet ama buradan güzel arkadaşlıklar olabilir, ama beyefendi istemiyormuş tanımayınca faha rahat konuşuyormuş bak sen 😂 @kizilsakall @orlitorenk yaa çok güzeldi ben çok beğendim ayaklarımın o topuklu botlarda sızlamasına değdii gerçekten, lefe bayıldım ortam güzeldi, yağmura rağmen gittim ben valla merak:) perşembede şiir dinletisi var ona gidelim beraber gelin :) benimle tanışamadı hep gel dediğimde falan gelmediği için @privity öyle söylüyor benim için 😂 @enguzelmevsimim
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
ben hocaya bakmaktan arkadaşlarımı bile göremedim kıymet bilmemek olur mu ukala da değilim iki makara muhabbet yapıyorum burda stres atıyorum sadece :d @ziraatci1

yok kanka ya böyle daha iyi burayı da terk edicem zaten yakında sıkıldım burdan da :d @orlitorenk
ne kusuru canım sen kaybettin bençm kaybedeceğim birşey yok çok güzel bir konser kaçırdın:d @enguzelmevsimim
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
ben bu kadar kalabalık beklemiyordum rahat yer bulursun sandım ne bileyim @ziraatci1
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
ukala konusunda ciddi değildim de neyse, aynen bende daha girmeyi düşünmüyorum sen gir ya davet edersin insanları konsereeee @kizilsakall her gün seni anlatıyor dediğin kankana dönde bir bak istedim 😂😂 @orlitorenk
enguzelmevsimim
@kizilsakall niye yarami desiyorsun 😑 gelemedim, ne yapayim ama yani.. neyse.. artik yapacak bir sey yok :)
@ziraatci1 ben anlamadim ama baya güzelmiş. bak buna sevindim :) kiz topuklu botlar valla sikinti ama ben alistim galiba. süre veriyorum kendime :d kizilsakall da hakli simdi. tanismadan daha rahat yaziliyor burada..
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
bende yeni aldım alıştırmaya çalışıyorum :) haklı evet ama orlitorenk in dediği gibiii burdan olunca tanışınca dışarıda daha güzel arkadaşlıklar kuruluyor fikrimce 😊@enguzelmevsimim
Kizilsakall
Kizilsakall
10 ay
İleri de yine konser olcak beklerim :) @enguzelmevsimim
ciddi olmadığını biliyorum ama ben burdan sıkıldım daha doğrusu herşey den sıkıldım :d @ziraatci1
enguzelmevsimim
kuruluyor, bunu adim gibi biliyorum ziraatci ama cidden rahat yazilmiyor. sonra nick degistirmek zorunda kalanlar da olmus :)
zombi
zombi
10 ay
bak merak ettiklerim şöyle @orlitorenk ; @privity @unni bu @kizilsakall ve @ziraatci1 e tabi o kadar yazdık seni de merak ediyoz heralde kdkdkd
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
bende çok sıkıldım, hala daha sıkılıyorum ama yapacak bir şey yok, neden şu saatte burun çekiyorum mesela neden hasta oluyoruz 😧 @kizilsakall olur tabi diyecek bir şey yok :) @enguzelmevsimim
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
merak eden varsa zirate gelsin gizlenmiyoruz 😂 @zombi
unni
unni
10 ay
ay tişikkkirler 🤗 @zombi
enguzelmevsimim
tek merak ettigim @privity kaldi. onu verin gideyim 😂😂
privity
privity
10 ay
@ziraatci1 daha erken haberim olsaydı gelirdim yurda giriş yaptım arkadaş aramasıyla kendimi gamelab da buldum :) çok ısrar etti oyun bitmediği için bırakıp gelmek ayıp olur gelemedim yüzüme vurma :( bir süre daha buralardayım nasipse tanışırız ayıpsın hiç oyle sey yaparmıyım kuru iftira :) yalan konuşma kız geldim hep bir iletişimsizlik son anda çıkan işlerimden olmadı de hiciv yazdırtma bana :) perşembe kaçta en yoğun gunlerımdendir kendisi çok sıcakkanlısın hava seni kıskanmıştır ben sulu kar da dolu yağarken fakültede yasamda baya soğuk yedim yurda 2 kez git gel yaptım şimdi gene balkondan geldim üşüyom en fazla sen bi buz kraliçesi olmuşsundur şimdi
@orlitorenk adamımsın aynı mantıktayız keşke 2 sene şurdan uzaklaşmasaydım ama şartlar, sağlık olsun :)
@enguzelmevsimim kız sen dıyorsan kabul şimdilik sana sözüm yok hanımefendım :) beni de ziraatçi1 e savunsaydın iyiydi hemen kandın olmadı bu mübarek.
@zombi neyimi merak ediyosun anlamadım ki öyle merak edilcek bir tarafım yok edecekse malum kişi etsin :) onunda sebebı belli ellam :)
enguzelmevsimim
@privity olmadi ama.. demek sözün yok ha? biz ne konusuyoruz dün geceden beri? olmadi mübarek, olmadi.. şaka bir yana savunma gerektigini düşünmemiştim:d
privity
privity
10 ay
gene bır yanlış anlama hoşlanana zulum vakası yani ha senın sozun ha benım farkı yok sen dedıysen kabul etmısımdır gıbısınden :) @enguzelmevsimim
orlitorenk
orlitorenk
10 ay
aynen mübarek sağlık önemli 😄 @privity
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
obelli kişi kimmiş kii aaaa 😂@privity ay neyse hayırlısı tanışırız elbet hep birlikte 😄
ziraatci1
ziraatci1
10 ay
senin kanka gitti şaka maka yav öf 😄@orlitorenk
enguzelmevsimim
ahah @privity hoslanana zulüm ha? tamam öyle olsun :)
enguzelmevsimim
cidden o malum kisi kim @privity 😕
privity
privity
10 ay
katiliyorum adamim onemli 😊 @orlitorenk
o kendini biliyor hayirlisi tanisirik gunlerden bir gun 😆 @ziraatci1
cevabini bildigin sorular sorma kac gundur ne konusuyoz kiz senle 😅 @enguzelmevsimim (ortak noktalar 😕)
enguzelmevsimim
@ziraatci1 sanırım benim o kişi. :d tanışırız inşallah :d doğru muymuş @privity ? ortak yön bulmayı bırakmadın mı sen hala :)
privity
privity
10 ay
ee biraz oyle oluyor my lady @enguzelmevsimim ben hic aramadim ki hep sen soyledin 😆 bende teyit ettim sadece 😆 ama aramayi dusuniyorum onerge senatoma gitti 😀 @ziraatci1 ne vay ki ne vay 😆
enguzelmevsimim
@privity ben mi söylüyorum? ben olanı dile getiriyorum. sen de hoop ortak olduğunu söylüyorsun. neyse tamam bul. senato kesin kabul eder onu. :)
@ziraatci1 cidden vay ki ne vaay... :))
privity
privity
10 ay
ee aynısını dıyom ben de olanı dile getiriyom zaten :) önergeyi gönderen benim isterse kabul etmesin basarım senatoyu senin için mübarek hoşlantım hanımefendım :) ayrıca çekimser oy bile yok hemen kabul ediyorlar sağolsunlar :) kız vay ki vay deyınce uzulsem mı sevınsem mi bılemedim neyse değişiklik olsun ben seviniyim :) @enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
normalde hep üzülüyor musun @privity ? senin vay ki vay demene de ben sevineyim mi? bence sevineyim. sevindim gitti :)
privity
privity
10 ay
o kadar arayi bosuna vermeyom ben 😆 uzulmemek icin ya da o kadar degecek biri cikana kadar ara sira yazarim mubarek sevin tabiki sevinmek hoştirr 😆 bir hanimefendiye iyi yakisir 😉 @enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
siire mi ara veriyosun yani o yüzden @privity :) hanimefendiye yalniz sevinmek yakışmaz :) @privity
privity
privity
10 ay
yani evest siire birakmak sozkonusi degil mecburen hep ara veriyorum bende 🙋 sevinmek tek basina yakismayabilir ama en cok yakisan oldugu da nettir hele sana mubarek 😆 @enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
tesekkurler efendi de kizin mesajini sey etmeyeydik iyiydi. hani zaten bir suru yerden konusuyoruz. :d sana da cpk yakisiyor bu arada :)) @privity
privity
privity
10 ay
haklisin indikce indiyom sayfada bayagi uzatmisiz kibarligindan bizi yakistirdigindan 😉 bisey de demiyor ama olcuyu daha da kacirmayak dimi tesekkurler yakisiyorsa ne mutlu bana 😆 @enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
aynen kacirmayalim hadi gidelim:) @privity
privity
privity
10 ay
yep yep😆 (avatar animesinde karakterin ucan bizonu vardir ordaki uç komutudur izlemediysen ekle ikisini de listeye😆) @enguzelmevsimim