anonim
anonim
9 ay
bu sene omüye yatay gecisle geldim.tek bi arkadaşım bile yok.herkes grup oluşturmuş.öğle tatillerinde tek takılmak o kadar kötü ki.okula bile gelmiyorum arkadaşım yok diye.bana bi akıl verin nasıl katılcam bu arkadaş gruplarına?

Yorumlar

sabredendervis
bizde dgs ile geldik bizimle takıl faydamiz olursa 3 erkek 1 bayan var bir geziyoruz
jaws
jaws
9 ay
İşte okula gitmen gerekiyor. derslere katılman gerekiyor vs. sonrasında onlar sana katılır, sen onlara değil.
heracles
heracles
9 ay
not iste bazi seylerde yardim iste kixlardan zamanla konusmaya baslarsiniz veya derste bir kizin yani bossa oturabilirmiyim de
gsgirl
gsgirl
9 ay
gel yalnis olma ayni derdeyis ne bölüm okuyon hangı yurtdasin ki böylesin
anonim
anonim
9 ay
ya aynı durumdan bende muzdarıbım bende yatay geçiş son sınıf ve alışamadım hala napsamkı
sempatikbayan
arkdaslar kizlardan biriyle konusun o zaten sizi digerleriyle. tanistirir 😊😊
gsgirl
gsgirl
9 ay
burdan nasil sohbet edılır
anonim
anonim
9 ay
aynen konuşmaya çalışıyoruz kimse tınlamıyor bu ne ego özellikle mühendislik fakültesi ..
anonim
anonim
9 ay
@jaws maalesef dediğin gibi olmuyo.meraba meraba.daha ilerisi yok.hep ben laf atıyorum.
anonim
anonim
9 ay
@gsgirl tıptayım.yurtta diilim ailemin yanında kalıyorum.
anonim
anonim
9 ay
@sempatikbayan konuşuyorum ama bi selamlaşıyoruz daha ilerisi yok.hepsi kardeş gibi olmuş zaten.kimseyi aralarında istemiyo gibiler
sabredendervis
bazı hariç insanlar var biz mühendislik fakültesindeniz ama aramızda ki yardımlaşma ve çaba kimsede yok biz dgs kiler ayrı