blackman
blackman
arkadaşlar hep beraber donalım mı ya manequin şeysi toplanıp kalabalık olalım ne dersiniz ? 😂😂

Cevaplar

flu
flu
bana uyar😄😄 omü halki olarak dillere destan bir mannequin challenge yapalım😃
toprak
toprak
ben varım 🙋🏻 maniq muniq bizde yapalım o şeyden bence omü dedikodularcaaaaaa 👍🏻👍🏻
muallim
muallim
süper olurrr😄😄😄
gulengoz
gulengoz
kesinlikle🤗😁😂
blackman
blackman
@flu bul arkadaşlarını ben yazdım kimse takmadı 😂
blackman
blackman
@toprak @muallim @gulengöz @unlubiranonim o zaman hepiniz arkadaşlarınıza haber verin kalabalık olursak sessiztemi felan ayarlarım herkes adam arasın final haftası biraz iyi olsun bari
flu
flu
tek benim arkadaşlarımla olmaz ki en iyisi admin siteyi örgütlesin omudedikodu olarak yapalım bu akım bitmeden bir mannequin challenge da yer almazsam üzülücem😅😅
blackman
blackman
@flu biz yaptıktan 5 kişiyle fazla kişi olalım diye çabalıyorum 😂
muallim
muallim
nerde yapcaz peki.sahilde yapalım hatta denize girip orda donanlarda olsun 😄çok gaddarım😅ben en fazla 5 6 kişi bulurum.ciddi ciddi yapacaksak bizim sinif da örgütlemeye çalişirim😂
blackman
blackman
@muallim kardeşim diyorum bi 50 kişi bulalım bi yerden ses sistemi kiralarız vidoyuda telefondan hallederiz 😂
muallim
muallim
her şeyi ayarlayın şu gün şurda diye bilgilendirin bir kaç gün önceden sonra ben milleti toplayıp gelmeye çalışacam inşallah😄bak işin zor kısmı bana kaldı😂
blackman
blackman
@muallim kaç kişi topladıgına bağlı işte dedim ses sistemi benden diye 😂 daha napsın bu çocuk
muallim
muallim
tamam ben toplarsam haber etcem bekle sen😂
blackman
blackman
@muallim güveniyom sana lu son 7 gün içinde haber ette 😂
muallim
muallim
çok da güvenmee😂tamam ederim😉
blackman
blackman
@muallim güvenme ne be insan az güven bakarız ne bişey der 😂😂
muallim
muallim
biz de yalan yok neyse o😂
blackman
blackman
@muallim yalan söylememen iyide pembe yalan diye bişey var yani 😂😂
muallim
muallim
yalanın pembesi siyahı olmazzzz.bir eğitimci olarak hepsine karşıyım ben😁
blackman
blackman
@muallim sen nasıl öğretmensin ya tatlı yalanları bilmen gerek ama onlar olmadan mutlu olunmaz bu hayatta 😂😂
muallim
muallim
ben de çözemedim daha nasıl bir öğretmen olcam😂
blackman
blackman
@muallim herkes öğretmen olamaz yani öğretmen dediğin öğrencinin sigarası olmayınca cebine sigarasını koyacak öğretmen olmak istediğinden eminmisin şimdi 😂
muallim
muallim
hahaaaaa😂sen şimdi 6 yaşında okula gelen çocuğun cebine sigara mi koy diyosun😱keşke sorsaydın bi ne öğretmenisin diye😂
blackman
blackman
@muallim ik okul mu anasınıfı mı 😂😂
muallim
muallim
İlkokul😊
muallim
muallim
sınıf öğretmenliği😓
muallim
muallim
sınıf öğretmenliği😊
muallim
muallim
hahaha mesajı gönderemedim zannedip defalarca göndrmek😂
blackman
blackman
@muallim daha nolsun ben daha ne iş yapacağımızı bilmiyorum 😂
toprak
toprak
ben tek siz hepiniz 😂 @blackman
@flu kesinlikle birde ben yapamadım yani yapmazsam gözüm açık gider 😂😂
muallim
muallim
bölüm ney diye sormaktan korkuyorum😂
blackman
blackman
@toprak sıkıntı yok ya bende 1 tane yaptım tadı damağımda kaldı 😂
blackman
blackman
@muallim bölümü anlatmam uzun sürer benim ya 😂
blackman
blackman
@muallim msjlar geç işletiliyor ya gelir o sen merak etme 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
dondunuz mu donmadiniz mi? bana onu deyin hele hanimlar beyler? @muallim @blackman @flu @toprak @gulengoz @unlubiranonim :)
flu
flu
@enguzelmevsimim donmadik😞 dondur bizi😅
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
@flu tamamdir. yesilirmak uygun mudur 😂😂😂
blackman
blackman
@flu @enguzelmevsimim siz donmadınız kız 😂😂
muallim
muallim
donamadıkk çünkü milletin gözü finallerden başka bişe görmüyorduu😂😂 @enguzelmevsimim
flu
flu
sen dondun mu ki😯
flu
flu
@enguzelmevsimim yeşilirmakta mi donucaz oraya mi gidicez nasil gidicez😅 neden orasi bilmiyorum ben orayı😅😅
blackman
blackman
@flu @muallim @enguzelmevsimim sizi bilmem ama ben kulaklıgımı taktm otobüste memlekete gelirken dondum yanındaki amcada uyuya kalmış numarası yaptı bi siz eksiktiniz 😂
flu
flu
ben donamadan biter bu akim valla tebrikler sen donmayi başarmışsın👏👏😁
blackman
blackman
@flu zaten canım sıkılınca donuyorum o müzik çaldığı zaman insana bi donma hevesi geliyor 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
ohohooo @flu sen carsamba'nin irmagini nasil bilmezsin? :d @muallim valla vizelerim yeni baslayacak. daha iki gunvar diye calismiyorum tam :d @blackman hangi sarki o :)
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
aa sarki şey sarki. tamam ya :/ bu intenetteki popüler seyler konusunda baya cahilim ben :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim bi ara duyarsın yabancıya yazasım gelmedi 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
oha sarkiyi vermiyor :o
blackman
blackman
@enguzelmevsimim araştır bul herşeyi devletten bekleme 😂😂
toprak
toprak
donamadık daha 😏 yaralıyammmm 😂 @enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
blackman bakarim bir ara. dondurucu sarki diye mi arasam ne :d
@toprak gecer gecer :/
blackman
blackman
@toprak yozgat a gel sen sobaya sarılacam resmen maniquin e gerek yok
blackman
blackman
@enguzelmevsimim donan şarkı deyince çıkmıyo demedim çok aradım 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
tam bir giciksin 😐 yozgatli misin sen 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
denizlili'yim ben :)) yanlis anlama. eski oda arkadasim yozgatliydi :)
blackman
blackman
@enguzelmevsimim denizlili 😂😂 egeyi çok severim ya 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
gec dalgani gec gec geeeccc 😂😂😂 ege sevilmez mi hic?:)
blackman
blackman
@enguzelmevsimim ya dalga değil bahara doğru önce karadeniz turu yapacam sonra ege 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
denizlilililili dalgasi gectin gibi geldi 😂e yap. ben daha yapamadim karadeniz turunu 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
"rae sremmurd - black beatles ft. gucci mane". buldum blackman :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim nasıl müzik ama insan dinlerlen donası geliyor 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
benim gelmiyor :d niyw gelsin ki ama :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim sen iki gün takılsan benle sanada gelir de o istek 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
yok be. ben kendimi biliyorum. gelmez😂
blackman
blackman
@enguzelmevsimim bak beni tanımıyosun ondan konuşuyosun 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
ola da bilir. bilemedim 😂
blackman
blackman
@enguzelmevsimim allahtan bütlere kaldım ya yoksa evde ölürüm ben 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
o kadar mi sıkıcı? 😂 gerci ben de evdekiler uzun kalmami istemese 5 gun kalip kacma taraftariyim evden de 14 gun yaptim sanirim tatilimi :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim valla babam ne yaparsan yap diyo annemde ben gidiyom diyom çıkıyom 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
kardeslerim ve küçük bir kuzenim var. burnumda tutmeseler sorun yok. bir de ikinci annem dedigim teyzem var. ya kisaca aile var. onlar isterse kiramiyorum. hem zaman kiymetli.vakit daraliyor. belki bugün olecekler ya da öleceğim. o yuzden az fazla vakit gecer onlarla :))
blackman
blackman
@enguzelmevsimim ya sen niye karıştırıyon oralar ölecekler felan 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
eee bu da senin güzel dediğin hayatin bir gerçeği 😄 ben sadece hatirlaticiyim :p
blackman
blackman
@enguzelmevsimim senle konuşurken gerçeklerimle yüzleşiyo gibiyim 😊
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
sayende ben de kendime hatirlatiyor gibiyim geçmişi, gerçekleri, simdiki beni.. :)) karsilikli yani :)
blackman
blackman
@enguzelmevsimim bana msj atan bi tek sen varsın 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
cunku sen konusmuyorsun siteden :d gunaydin bu arada :)
blackman
blackman
@enguzelmevsimim site nere nasıl çonuşuyolar benim niye haberim yok 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
bizim kac gundur konuştuğumuz gibi konusuyorlar 😂
blackman
blackman
@enguzelmevsimim eziyet değil mi ya adamın bi el atsa 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
benim adamım mı varmış :d eziyet geliyorsa konuşmasınlar. :/
blackman
blackman
@enguzelmevsimim ya admin dicektim hem eziyet derken şey gibi yani diğerlerine göre demek istedim
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
admin el atmaz böyle seylere. İfsa yasak zaten. ama kişiler pek caktirmadan ediyorlar :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim ifşa bizim işimiz felan demem boş iş onlar 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
e o zaman eziyete katlanacaksin ne diyeyim 😂😂
blackman
blackman
@enguzelmevsimim katlanalım bari napalım 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
o zaman katlanılsın :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim sen memnunsun galiba 😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
yani. bir zararı olmadığı müddetçe sorun yok :d
blackman
blackman
@enguzelmevsimim iyi bakalomy ne deyim ki 😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
bana derken senin de hosuna gidiyor sanki 😂
toprak
toprak
yozgat'a çok geldim coşkunda adım atarken dondum mesela @blackman
blackman
blackman
@toprak sorma ya insan orda sigara bile içemiyor soğuktan anlayosun halimi
toprak
toprak
anlıyorum tabiki çok zor gerçekten 🤧 @balckman
toprak
toprak
@blackman adını yazamadım sorry 😂😂
blackman
blackman
@toprak yazmışsın ama unutmuisun sory 😂😂