anonim
anonim
9 ay
ulan yas oldu 21 ben daha 1.sinifim arkadaslarim seneye mezun olucaklar.gelme 2017 gelme 2018 gecmesin zaman kalalim burda ulan.

Yorumlar

unni
unni
9 ay
seni gayet iyi anlıyorum 🙄
anonim
anonim
9 ay
aynı kaderi paylaşıyoruz kardeş 🙄🙄
orlitorenk
orlitorenk
9 ay
kötü bişeymiş gibi niye lanse ediyosun kardeşim okumanın yaşı yoktur arkadaşımın sınıfında 36lık kadın var utanılacak bişey mi?
anonim
anonim
9 ay
iyi bisey mi peki arkadaslarim mezun olurken ise guce atilirken belki de evlenip yuva kurarken benim hala okuyacak olmam.36 yasindaki kadin ornegi benim durumumla alakasiz.o belki kacinci unisini okuyo bilemeyiz ya da ilk unisi ama kurulu bi hayatı var yinede benim o sekilde değil.o yuzden boslama birader. @orlitorenk
anonim
anonim
9 ay
hey ben de 22 yaşındayım ve 1.sınıfım.nolmuş yani arkadaşlar benden birkaç sene önce para kazanacaklarmış diye?
naberdiyeceksiniz
22 4 yıldır 1. sınıfım. seneye de 1. sınıfım panpa gel sarılak
anonim
anonim
9 ay
sen bi kac sene daha fazla babanin cebine koyduğu harclikla yasayabilmeyi yedirebiliyosan kendine sikinti yok @anonim_bay