mademoiselle
mademoiselle
bu ailemizin 4 numara çocuğu her geçen yıl farklı farklı şeyler öğreniyo ya... mesela dün akşam yemek yiyeceğiz birden "aman tanrım" dedi... ben şok. babam tam karşısında falan... ulan bunu biz küçükken desek 2 tane vururdu... neyse. 4numaranın dili papuç gibi maşallah... hatta geçen hafta bu şaşkoloz bizimkilere "kilodum yok bana kilot almaya gidelim" diye tutturmuş. gitmişler görkemli avmye ve kilot bulamamışlar, babam demiş çarşıdan alalım, annem demiş 'hava soğuk kafam üşür gidemem'. neyse 4 numara ne derse beğenirsiniz? "zaten o kadar da acelesi yoktu. sonra da alabiliriz"... bu kız var ya... tam bir cin... ne isterse hemen yaptırıyo. gelecekteki 4numaranın arkadaşı olacak olanlar için şimdiden geçmiş olsun diyorum :(

Cevaplar

mimarlique
mimarlique
bu dört numaralar böyle bizde de var bir tane allah korusun 4 yaşında telefondan arayıp bana toto al diyor :)
chen
chen
demek birileri küçük kardeşini kıskanıyo dgdhajaj
mademoiselle
mademoiselle
@chen sen çok ince bi ayrıntısın sjsksmsksnsbbssh gel de kıskanma 🙄
mademoiselle
mademoiselle
@mimarlique onların yaşında olmak vardı...
@kanatliorkidtakmispenguen (anlamadı) :(
anonim
anonim
ben de 4 numarayım ve tam olarak anlattığın gibiyim heheyyo dört numaralar😎😎
mademoiselle
mademoiselle
🙄 ayıp oluyo ama @anonim_bayan
naberdiyeceksiniz
naberdiyeceksiniz
ben 1 numarayım 4 numara 10 yaşına girecek 1 ay sonra. yaptığı tek şey eve gidince abiiiiiiiiiiiiiiğ diye boynuma atılıp 20 dakika sonra ben seni sevmiyorum git elin çocuklarıyla kal sen gelme yanıma demek. dünyaya katlanabilme sebebi :)
mademoiselle
mademoiselle
@naberdiyeceksiniz ya ben de 1 numarayım, bizim 4numara da 10 olacak 😂 aynen öyle ya bizimkinin de dili yetiyo ortamı güzelleştirmeye 😂
naberdiyeceksiniz
naberdiyeceksiniz
ya telefon kullanmayı öğretmişler ben 2 aydır gitmedim eve abi doğum günüm var haftaya gelsene diyor sabah aramış birde uykulu uykulu arkadan annem bağırıyor ebrar okula geç kalıcaksın diye. çakal ama doğum günü de 27 şubat :d