poncikk
poncikk
11 ay
İçimi döküm buraya dedim yarın bütüm var ama çalişıyom olmuyo çalışmasam
da vicdanım rahat olmuyo hep bir olumlu olumsuz gidiyor bu hayat devam
böyle of artık memleketimi gidim istiyorum.. 
ya anlayamadım bişey var ben insanları hep iyi düşünüyorum önemsiyorum dinliyorum dertlerine çözüm bulım diye ama insanlara yaptım bu davranışlar yanı konuşmalarımdan hep bir umut vermişim yoruldum valla ben kimseye umut vermiyorum ben kendi halimde sessizce mutlu bişekilde yaşamak istiyorum dinlemiyorum artık bunu istediniz...

Yorumlar

Snake
Snake
11 ay
dayan biraz daha ne kaldı şurada ☺
poncikk
poncikk
11 ay
yoruldum mm ama ya cidden weiss @