anonim
anonim
9 ay
aşk ne demek yahu, bi ben anlamadım hala demek ki. bazen sevgililerin bile rol kestiğini düşünüyorum. ulan herkeste olan şey bende neden yok. kandırıyorlar galiba aşk denen birşey yok herhalde. bakıyorum hoşuma giden birine, yada o bakıyor ama hep orda kalıyor 1 adım öteye gidemiyorum. mezun olacağım seneye hala aşk ne demek, sevgi ne demek bilmiyorum. eksiklik hissetmiyorum bu sevgilim olmama durumunu, fakat evlenmenin hayalden ibaret olduğunu düşünür oldum artık.

Yorumlar

anonim
anonim
9 ay
boşver be bazen aşk olmasa daha iyi oluyo benmde sevgilim yok bazen olsun istyrm ama belki olsaydi daha cok uzulcektim boyle diyerek kendimi teselli ediyorumdur belkide hersey sevgiliden ibaret degil ama olsn istiyo insan şu anki dusuncelerinle seni cok iyi anlayabiliyorm bende ayni seyleri dusunup duruyorum
flu
flu
9 ay
herkes yaşayamıyor galiba😞 neyse hayat böyle de güzel😁😁
luna
luna
9 ay
bence aşk diye bir şey yok
Sessizkadin 🕵️‍♀️
mezuniyetle bunu bağdaştırma belki kaderin üniversitede değil iş hayatında karşına çıkar...
anonim
anonim
9 ay
yazık
anonim
anonim
9 ay
evlilik hayalden ibaret olsaydı şuan sen olmazdın :)