tranquility
şu evlilik programları 'gel gör beni aşk neyledi' diye başlıyor, 'sen benden özür diledin ben senden değil' diye bitiyor. belli ki aşk seni bişe eylememiş ve de özür dilemek küçük düşürücü bir durum değil bayan. öyle görünüyor ki biri seni çarpana kadar da kimseden elektrik alamayacaksın :)

Yorumlar

thelady
thelady
8 ay
sadece bayanlar değil yalnız bunu yapan
anonim
anonim
8 ay
bayan değil kadin. agdhshag
anonim
anonim
8 ay
esra erol'da bi kız vardı bugün onumu diyosun.... hahahhaha onların hepsi oyun inandin mi sende ya milleti yiyolar işte....😂😂😂😂
Rider
Rider
8 ay
zirvedeyim sesiniz gelmiyo diyo bide jsjsjsj
tranquility
en iyisi zirvede bırakmak artık sıktı :)
tranquility
bugün rastgeldiğim örneğe binaen söylüyorum yoksa hepsinin canı trafoya :) @thelady
thelady
thelady
8 ay
bi örneğe rast gelmiş olman, kadın erkek ayrımcılığı yaparak örnek vermeni gerektirmez arkadaşım. genelleme yaparsan sevinirim :)