Rider
Rider
10 ay
son zamanlarda sürekli bi elimle sakallarımı yoluyorum. artık yolduğum kısımda sakal kalmadı yani :| traş oluyorum sonra telrar başlıyorum yolmaya.. kısır döngüdeyim yoldukça strese giriyorum strese girdikçe yine yoluyorum..

Yorumlar

thyke
thyke
10 ay
abimde geçen karşımda oturuyor.kaşlarını tek tek koparıyor.dur dedim napıyon güzelim kaşına, hoşuna gidiyormuş.derdiniz ne anlamadım ki😮
Rider
Rider
10 ay
@thyke yoksa kardeşim sen misin? bende kaşlarımı yoluyorum zatende ona ekstra olarak sakal yolmaya da başladım :/
enguzelmevsimim
psikolojik sorunlarının olduğunun farkindasin, değil mi? bunlar bunun göstergesi. bir uzmana gitmelisin. bence..
thyke
thyke
10 ay
üniversitesiz sana abi diyebilir miyim?abi, abi, abicim :)
Rider
Rider
10 ay
@enguzelmevsimim teşekkürler tavsiyen için. böyle devam ederse gidicem
enguzelmevsimim
rica ederim. sadece sac sakal oynamak da degil. elinde herhangi bir sey oynamak da bunun göstergesi. benim de gitmem lazim. daha sonra ilerliyor..
Rider
Rider
10 ay
aaaa mutlu ettin beni ya şimdi 🙈 ☺☺ @thyke
Rider
Rider
10 ay
beraber gitsek indirim yaparlarmı 😂 @enguzelmevsimim
thyke
thyke
10 ay
bende mutlu oldum😇 bir abim daha oldu😏
enguzelmevsimim
bilemiyorum ama ben bu tatil dönüşü gideceğim. :d