anonim
anonim
8 ay
arkadaşlar sevdigim bir kız var ve 6 aydır sevgili gibiyiz hergün konusuyoz ve oda benim oldugunu biliyo yani sevgiliyiz biz amaa annesi amcamla eskiden görüstükleri icin onun annesi bastan olmaz demiş bende anneme dedim benim annemde bu sebepi söyledi direk ve yarın birgün aynı ortamlarda olunur olmaz dedi bana şimdi biz ne yapacaz bana biri akıl versin ben bu kisiyle 3 kere buluştum 6 aydır görüsüyoz ama telden

Yorumlar

anonim
anonim
8 ay
İlerde bunun sıkıntısını çok çekersin. bence yol yakınken ayrıl
anonim
anonim
8 ay
onların yaptığı hatayı sen niye ayrılarak çekiyorsun ki kardeşim bırakta onlar aynı ortama gelmesinler sen sevdiğinden ayrılma .
anonim
anonim
8 ay
eğer hala onun annesiyle senin amcan bir araya gelmiyosa arada bi problem varsa ne kadar görmezden gelseniz de bu iliskinizde ilerde sorunlara yol açacak. ama çok eskide kalmış bi olaysa çok da önemseme. burda asıl önemli olan kızın babasının tepkisi. babası bu olaya razi geliyorsa diğerleri zaten sorun yaratmaz olgun insanlar sonuçta..
anonim
anonim
8 ay
kizın babası yok . ve amcamla bir araya gelmedi hic te annesi
anonim
anonim
8 ay
ve cok eski bir olay ya daha biz yoktuk yani ortalıkta
Aragorn
Aragorn
8 ay
kızla otur konuş kararınızı verin dışarıdan etkilenmeyin durumu iyice her açıdan değerlendirin
anonim
anonim
8 ay
çok eskide kalmış bi olaysa büyütecek bi şey yok. bu asilmicak bi problem değil