felagund
felagund
helal be. kıllarımı iki aydır almıyorum yazan bir kadın arkadaşımızı da görebildik sonunda. aslında sonuna kadar desteklenmeli, insanlar ne istiyorlarsa nasıl rahat ediyorlarsa yapmakta özgürler, karışılmamalı insanlara, bazı er kişiler de gelmiş kusucam herhalde demiş. kusucam herhalde ne kardeşim, sen bi kendi bacaklarını aç bak ne kadar kıl var onu görünce kusuyor musun? ama yok, insanları olduğu gibi kabullenme işi yok, değiştirmeye belli bir kalıba sokmaya çalışılıyor. kusmak deyince aklıma geldi, john ruskin evlendiği gece karısının kasık kıllarını görüp çok şaşırmıştır ve cinsel isteğini kaybetmiştir diye bir efsane var. zihinlerde hep kaşlarından aşağıda kıl olmayan anadan üryan tüm vücudu kılsız kadın portresi var. neyse, geçenlerde de bu toplumsal normları yıkma çabasında olan bir çizerimiz fransa'da bir festivalde yaratıcı cesaret ödülü aldı. karikatürde bir kadın bacaklarındaki, kasıklarındaki, koltuk altlarındaki kıllardan arınırken ve sonunda da yatağa tüm vücudu kıllı bir erkekle girmiş olarak tasvir edilmişti. birkaç kareyle her şeyi çok güzel özetlemiş ramize erer, helal olsun.

ek bilgi: john ruskin'de tedavi edilemez bir iktidarsızlık sorunu olduğundan karısıyla 6 yıl cinsel ilişkiye girmemiş, karısını daha sonra bir kabinde ressam bir arkadaşıyla yalnız bırakmış (evet adam bunu yapmış, aşnefişne yapsınlar da bu evlilikten kurtulayım demiş herhalde) akabinde karısıyla boşanmış, karısı da o ressamla evlenmiş.

Cevaplar

pofuduk
pofuduk
bazi kadinlarin hormonsal sorunlari var bu yuzden de problem yasayan var . erkek bi biyik gorse aha aha kezban bu damgasini vuruyor. görgude degisti baska brsey demiyrm
alonecowboy
alonecowboy
toplumda bir kadın portresi çizilmiş ve bana göre çirkin yani güzel olmayan kadın yoktur kendine bakmaya kadın vardır eğer bir kadın kendine bakarsa emin olun herşey değişir kendine bakmak herkesle aynı olmak değildir
anonim
anonim
ya senin bu yazdıklarını ögremek, kendi bedeni hakkında mahremiyet konularını kendi istediği yolla öğrensin.piskoloğa mı doktora mi gitmek ister yoksa bi iki kitap mı karıştirır google arama motorunamı yazar öğrenirse öğrensin.bu sayfayı okuyup takip edebiliyorsa yani teknoloji az buçuk ta olsa kafasındaki merak ettiklerini gidermek için kullanabilir.
yani bukdar ( açık sözlüyüm ) kimseden çekinmiyorum falan larla bi halt yefiğinizi sanıyorsunuz.
ama bırakında insanların birazda olsun bi mahremiyeti olsun biraz insan olduğunu hatırlasın.
hayvanlardan bİ farkimiz olsun.
onlar bile iç güdüleriyle bi farklıliği var.
hayvanların bir kabuğu bir postu kıldan deriden bi örtüsü var akıl gibi bir niğmetten yararlanamadıklari için onlara o tür örtüler bahşedilmiş. İnsanlar cıplak doğar lakin aklın bazı duyguların var boşa verilmedi kendini kendin bi insan kalıbına koy.kendi mahremiyetini koru kafan boşa hamallık etme.
sizin bu her şeyi pervasızca saygısızda bütün çıplaklığıyla ortaya koyma amacınızı ve ulaşmak istediginiz şeyi anlamıyorum.
madem okadar şey biliyorsun açık açık kasık kıllarına kadar anlatıp bir potre çozebilecek kadar haya perdesini yırttıysan.
yapmayı pilanladığın bi çocuk projesi falan varsa tüm aşamalarıyla çeker ilerde belgesel kanallarına gönderirsin.
siz varya harbi mide bulandırıyorsunuz.
erkekler acısından tek değerlendirmiyorum bir kadın olarak bu zihniyetteki leride anlamıyorum.dalsınlar ya sizi doğaya salsınlar.doğal ekolojik oryamınızda olabildiğince özgür yaşayın.
felagund
felagund
@anonim_bayan senin bu kızgınlığının sebebi ne anlamadım, ben insanların özelini genel itibariyle konuştum, gelip burada şu ya da bu kişiden bahsetmedim. yazımın ana fikri "kim ne istiyorsa yapsın, ayy kusucam gibi yorumlar buna yapılamaz" idi, sen gidip kasık kıllarına takılıp bir de benim sex kaseti falan çekip bunu yayınlayacak kadar ahlaktan yoksun olduğum iddiasında nasıl bulunabildin çok şaşırdım. burada bu açık sözlülükle yazabilmem reel ilişkilerimde aynı şekilde olduğunu göstermez, burada kimsenin kimliği belli değil zaten, insanlar fikirlerini daha rahat ifade edebilsin diye yapılmış bu. amma velakin sen sitenin bayağı bir müdavimisin herhalde bayağı içselleştirmişsin ve kullandığım dilden rahatsız olmuşsun, ama bana böyle ithamlarda bulunman hoş olmadı. bir dahakine böyle mantıksız çıkarımlar yapmamak için üzerine biraz daha düşün, atalarımız boşuna dememiş bin düşün bir konuş diye. reeldeki ilişkilerinde de umarım böyle yapmıyorsundur, bir sherlock değilsin sonuçta, sağlıcakla kal.
anonim
anonim
kusura kalma ilk defa biryere hemde tanımadiğim birine ölçüp tartmadan söylendim.senin nickine ama kusura bakın biraz her şeyi düşünebiliyorsanız biraz kadın piskolojisindende belki anlarsinız. her defasında böyle ilim bilim altında utanç duygularımızı yok sayarak davrananlar yüzünden deve kuşu gibi ortamlarda bulunmaktan yoruldum.
tesettürlüyüm kendi bedenime kişiliğime varlığıma gereken saygıyı gösterebilecek düzeydeyim.
lakin mevzu bahis şeylerde( yerin yedi kat dibi olsada girsem) bu duygu binkere ölmekter beter eder insanı kadın olmaktan insan olmaktan utanır hale gelirsin.
az buçuk dikkat edin biraz olsun mahremiyete saygı .isim vermemiş olabilirsin.
anonim
anonim
bu tercih meselesi değil mi ya. kızların çoğu karşı cinsin kıllı olması gerektiğini söylerken erkeklerde durum tam tersi değil mi? ayrıca kadınlar erkekler kadar kıllı değildir bunu da biliyoruz. kaşın aşağısında kıl olmayacak dedin diye söylüyorum öncelikle sakal ve bıyık ardından da vücudun diğer bölgelerindeki kıllar erkeklerle kadınları birbirinden ayıran büyük bi farklılıktır. hormonlarla alakalıdır ve doğanın kanunlarından birisidir. İnsanların bazıları ipin ucunu kaçırmış olabilir ama dediğim gibi bu da tercih meselesi. yani öyle bir şey ki kadınların, erkeğin kıllı olması gerektiğini düşünüp bacak veya göğüs kıllarını alan erkekleri yadırgadıkları çok oluyor. demem o ki aslında kimsenin tercihi sizi ilgilendirmez ama bu tercihten ziyade kadın ve erkek arasındaki temel farklara giriyor. ha cinsel bölgeler söz konusu olduğunda bana kalırsa cinsel ilişki öncesinde 2 taraf da temiz olmalı. ama bu da bi tercih meselesi. bu konuda bence daha çok karşı tarafın tercihi önemli.